1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590745 inlägg · 6217 ämnen

Lind ska vara kvar

« · 253649 Till forumet

Sv: Lind ska vara kvar
Hoppas bara att man rensar bort de senaste inläggen från Daghemmet Bobkatten där de små barnen tydligen fått tag i frökens dator...
Kommentera

Redax 2: Tragiskt!
Kommentera

Är Robert och Micke släkt med varandra? Såg att Robban från Kramfors hade skrivit på uppropet nu.
Kommentera

mike66: Sk-t samma om de är släkt eller ej. Jag tror på båda..!
Kommentera

mike66: Den här Robban menar du?
Kommentera

Dream Team: Prexis vad jag menade om det nu är den med Hasse & Tage som du tänker på. Orkar inte ladda hem den eftersom jag redan har den på datorn ;)
Kommentera

mike66: Just precis..

"...påstår du att min mamma narras? Då slår jag dig med en gymnastiksko.."
Kommentera

Dream Team: "Hur föreställer du dig då Robert Lind?
- Stor tjock och med galoscher! "
Kommentera

mike66: Låter som dig det!
Kommentera

mike66: "..när man dör då kommer man till Kramfors, och om man inte varit snäll får man stanna i Dals-långed.."

Micke Lind, han SKA stanna i Timrå han!!!
Kommentera

rådbjer: Ja huvudsaken är att man håller sig torr om föttera - nu när Hong Kong-sjukan börjar att sprida sig runt om i världen!
Kommentera

mike66: Jo när du säger det, så kanske man måste besöka Vårdcentralen.
Jag hade nån konstig febertopp med yrsel häromkvällen. Drömde att Timrå förlora mot VF.
Snacka om ruggig yrsel! HUA!
Kommentera

rådbjer: Självklart så klart vill vi ha våran micke lind kvar även nästa säsong.....han är ju en av timrås viktigaste kuggar....
Kommentera

Dream Team: " I Kramfors är det ljust & vackert!'
Tyvärr har krogen Robert Lind konkat, flera ggr faktiskt, belägen framför Westerlunds klassiska kondis vid Sandöbron.
Kommentera

heart: Jag tycker att Micke Lind ska flytta hem till Gävle. Familjen ska inte behöva bli lidande, dessutom lider han nog själv.
Personligen är han en av dom som har impatt på mej mest och skulle mer än gärna ha honom kvar.
Kommentera

kronblom: men SÅÅÅÅ himmla lång är det ju inte mellan Gävle och Sundsvall..eller? nä ha kan gott stanna i TIK.. för en sådan analednig..
Kommentera

« · 253649