Zäta75: Undrar hur i h....e man ska stå ut hela matchen utan att ta till sprit elr tyngre droger med den här svansången från chokladtomtarna på läktaren!!!!!!!😈😈😈😈😈😈
The great one: tycker våra förstaperioder nästan alltid är ”knappt godkänd”. Sen brukar det ändå ordna upp sig i slutänden men det är ju en kavalkad av felpass. Att vi inte gör mål är väl ok när LHC kör köttmur på egen blå men i egen zon är det lite virrigt. Det är ju ändå ett förmodat kvallag vi möter. Tycker det är lite rogivande att se LHC, dom är riktigt dåliga.
Kändes bra första 5-10 min, sedan har det varit mer eller mindre jämnt. Kan sluta hur som helst. Synd att man är tvungen att natta så pass tidigt. Får kolla målservice imorgon. Ser fram emot lördagens match, då jag har avstyrt jobb m m…
{8179}: fast det är ju 4 domare på isen, man måste kunna se fler än 1/5 höga klubbor som timråspelare får i käften? Det börjar ju närma sig helt absurda nivåer. Ta bort domarna på isen då och sätt dom bakom en datorskärm så att dom kan se det som händer på isen. Väl nere på isen är dom tamefan bara i vägen.
hockeyärnice: Bättre än Linköping är vi, men det är väl givet. Tycker vi är långt ifrån vår normala nivå. Det känns rätt svajigt i egen zon vilket är ovanligt.
Kerstin_k: Linköping har som taktik att skjuta för styrningar. De vet att Johansson är bra. Blev farligt några ggr. Hoppas de inte får nån turstuds om vi inte får in den
Tycho: Har vi svårt att se det på repriser osv så förstår jag att domarna har det ännu jobbigare som måste ta ett beslut på några hundradelar. Rätt att fria tycker jag.
Woody Jokinen: Hartmann och Wedin sabbade väl en hel minut på egen hand när vi väl fick pp. Timrås förstaperioder, speciellt på bortaplan, är ju ett enda långt sömnpiller. Tack och lov brukar det ju bli nerförsbacke ju längre matcherna lider, vi får hoppas på det även ikväll.