Hank: Har dyrare men sparar dom till (förhoppningsvis) ett slutspel!!!!! Äger en flaska 40 årig som kostar på krogen där dom har den 1000kr cl!! Lagavulin köpt i Scotland!!🇺🇿🇺🇿👍
Bragd-Birger: Jag tänker på EAs målgivande pass idag och mot Leksand, har karln hål i huvudet eller vad är fel på han, rensar rakt ut i slottet istället för ner i hörnet, tror han verkligen att den ska gå över blå utan att ha koll på det?
Bragd-Birger: Ja känslan är sådär inför sista ändå, vi har tyvärr visat allt för många ggr att vi blir sköra när vi skall behålla en ledning i 3:e. Full fart framåt, håll tätt bakåt!1!1!
sargad: Det funkar inte att spela #22 med Boyce och Walli, alla tre lägger allt fokus på att ligga rätt defensivt för att inte göra bort sig och då blir de alltid nedtryckta i egen zon och orkar till slut inte byta.
Hoppas vi går på 3 kedjor i sista men tyvärr tror jag inte det.
Greven: ja, det här kan gå precis hur som helst. Kamp, kamp, kamp.
EP! Fan, så skönt. In och bara kör nu. Men helvete, så stark Lander är. Han skapar ju precis hur mycket yta som helst åt Mieho/EP. Men LHC måste ju gå på honom med två man. Först då har dom en suck att sno pucken.
Seriens absolut sämsta publik som inte kan någonting om hockey...Vill ha med sig utvisning så fort vi vinner en tekning. Ta dom här jävlarna nu och sen så hoppas vi att dom åker ur nästa säsong.
FH - avdammad: Sjukt spännande detta. Noll skönspel, 100% kamp men om vi behåller det lilla övertaget i smartness KAN det kanske räcka en bit...Men kan lika gärna gå åt helvete...fy fan, tur det inte handlar om att åka ur utan kamp uppåt i tabellen
9386: 22 har jätteproblem med det höga "slutspelstempot" i kväll.
Kul för EP, mycket välgörande. Trodde inte att EP och Stenkvist skulle göra något mer mål denna säsongen. Stenkvist är ju faktiskt mycket bra att ta sig in i farliga positioner men där saknas tyngd och bestämdhet i själva ejekuleringsfasen.
Älskar att Palola är den tillsammans med Lander som jobbar hårdast/bäst.
Kerstin_k: Det blir ett krig i tredje. Det är som EP säger i intervjun, man måste våga spela pucken i tredje för så jävla dåliga är inte LHC att dom inte kommer dra fördel av att vi backar hem för tidigt.
DJ Hemp: Strålande period av Timrå. Riktigt glad för EP. Redan innan målet hade han flera vassa chanser och framför allt så har han skjutit mer den här matchen.
Natthaj: Bra andra period! Mycket bra till och med. Skulle ha varit nått mål till dock.
Fantastiskt att EP äntligen får sätta den. Axlarna lär ramla ner ett par meter nu. Men Landers jobb att hålla undan två motståndare är så sjukt imponerande.
Zäta75: Ja viktigt mål både för Timrå o Pettersson! Hoppas det lossnar för han nu för så usel som han vart sista tiden är han ju naturligtvis inte så detta hoppas jag lättar upp lite👍
Veckans… Töntigast Efter matchen mot Modo i lördags ropade Timrås klack ut sina spelare på isen igen. Väl där tog spelarna ton och klacken stämde i i en ramsa som rullat i samtliga möten med Modo så långt som jag kan ... | #Läs mer ·