neutral: Nu vill jag att personen som skrev att Eronen har fått för mycket kritik och inte alls är så dålig som dom säger kliver fram i rampljuset och bjuder lite mer på sina hockeykunskaper. Zajac var säkert bra defensivt å? Ursäkta om jag låter dryg. Men hockey får mig ur balans ibland.
Labban: ja oväntat många som inte ser skillnad på mål och mål, måste vara kul att ha spelare som tar bra avslut när de får lägen, vore fint om dahlen börjar bidra med det som förväntas tex!
Olle: Tar man inte 3 poäng mot Oskarshamn hemma är man inte värd top6. Sen fick man en liten chans igen mot Linköping, men nej! Är Sune inne på forumet? Det är dags nu…
Kerstin_k: Alltid målvaktens fel verkar det som. Förra matchen var det Juel som inte var bra nog tydligen. Jag tror sanningen är att vi har pissuselt försvar som ger motståndarna frilägen hela tiden. Ingen målvakt i världen kan rädda oss när vi spelar såhär
Zäta75: Tur och tur. Detta sammanfattar hela vår säsong. Vi är så ruskigt inkonsekventa och små när vi inte "tar betalt" i matcherna och släpper in ett mål i baken istället.
Nåja, play in. Tacksamt att bara behöva lida i 2 matcher istället för 4 i en kvartsfinal.
bar mofftak: Inte för att den här torsken är JJ's fel;
Men hur många matcher har nån av målisarna stått på huvudet och vunnit matcher åt Timrå i år. Det kan inte vara många, om ens någon.
Behövs ju det när försvarsspelet är så under isen. Man VET att man möter ett LHC som går på allt och lite till. Ändå lämnar man hela mittzonen gång på gång för LHC att göra vad man vill med. Ändå släpper man till slottet gång efter gång.
Hahl Bundy 2.0: parodi! Högmod. Man går för ett mål i boxplay mot en toppmotståndare och släpper in ett i röven istället. Ante har noll kontroll över det här naiva laget.