1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590752 inlägg · 6217 ämnen

Linköping HC - Timrå IK 2024-03-07

« · 2667711 · » Till forumet

Sv: Linköping HC - Timrå IK 2024-03-07
The great one: Eronens kontrakt måste brytas ja. Kapanen är inte blind han kommer att agera. Har kostat oss många poäng i år
Låst ämne

Varför inte modo?
tror knappast vi gör en klappmatch som sist
öret,rögle är ju kräk tråkiga o se på
Låst ämne

Karlsson74: håller med till fullo
Låst ämne

Turkiska Tiken : Det blir alltså playin mot Örebro, Rögle eller Modo. Tar nog helst Örebro även om vi haft svårt mot dom. Eller Modo för heta derbyn. Absolut inte Rögle. Spelar vi som idag fast minimerar misstagen och är effektiva bör vi kunna vinna en bäsya av 3 mot dessa lag
Låst ämne

Ska inte kasta in handduken än
turbulent i föreningen
skador, ja listan kan göras lång
Låst ämne

Vargher85: skada eller ej på Dahlén, han orkar inte med ett 40-sekundersbyte. Han hänger med huvudet efter 20 sekunder om han inte har pucken. OM han nu är skadad så är det så jävla dåligt av ante att sätta in honom i spel 3-3 när man VET att Dahlén inte kommer bryta ett spel och inte orka till eget bås. Idag resulterade det i en press i egen zon på 2 minuter, vilken annan spelare som helst hade brutit spelet två gånger men Dahlén orkar knappt hålla i klubban.
Låst ämne

X-Län: kan väl vara överens om att Ante inte är rätt mm att vända en negativ trend ...känns som om man bara vill spela av säsongen .. från både Antes och spelarnas sida .
Han står i tv med jättesnusen likt nubben och är lite smånöjd ändå... Var likadant mot Oskarshamn .
Längtar sjukt mycket efter något nytt och frächt i båset faktiskt...
Låst ämne

Denna match speglar verkligen hur Timrås säsong sett ut.
Vi Dominerar ändå 2 perren. Tar inte betalt, lyckas på nått magiskt vis ta ledningen i 3e. Två grisblink senare ligger vi under. Otroligt nog kvitterar vi & sumpar sedan chansen på förlängning/straffar...

Att ha att timråhjärta är verkligen inte lätt. Snart spricker kroppspulsådern i pannan, för den har fan tagit sig ända upp dit...

Jag orkar inte mer!! Det är väl inte mycket begärt att få gå å lägga sig lycklig nån jävla kväll..
Låst ämne

Labban:

Ja, Eronen har man försvarar ett tag nu men han blir faktiskt bara sämre och sämre. Måste försöka bryta hans kontrakt på någotvis.
Låst ämne

She: Han kanske borde ta ett snack med Jonte H.
Låst ämne

She: Ja därför håller jag mig för att köra allt för syrliga kommentarer kring Jonte och hans vikt. Mer än att man ser att nått uppenbarligen inte stämt denna säsong.
Axelproblem som gör att han inte går in 100 procent, eller konditionsproblem eller mentalt vet jag inte, men nått är det som sagt.

Vet också att Jonte haft det tufft mentalt fram och tillbaks i karriären. Så jag hoppas att folk minns vad han också gjort för oss och inte kör allt för låga kommentarer utan håller sig sakliga.

Med det ändå konstatera att han måste upp till nästa säsong. Annars är det ruskigt dyrköpt lön som är upplåst.
Låst ämne

Bee: Men seriens mest framtunga lag .... ??
Låst ämne

Tom Topp: och vi har norra halvklotets kallaste PP.
Låst ämne

Tom Topp: Jag undrar vad Eronen tillför egentligen? Han producerar ju nada framåt och går bort sig ständigt bakåt. Tyckte redan tidigare säsonger han var lite överskattad, men då hade han ju iaf ett bra spel offensivt och kunde dra direktskott i mål. Kapanen måste ju se det alla andra ser, eller? Rindell har sina brister, men tack vare honom fick vi åtminstone en poäng.
Låst ämne

Turkiska Tiken : Så. Örebro hemma, Skellefteå hemma, Oskarshamn hemma, LHC borta. 4 inspelade poäng. Stor fet jävla IG. Nu väntar sexiga play in…. Skiter i vilket lag vi får så länge det inte är Modo.
Låst ämne

Bara att konstatera, vi är för ojämna på backsidan! Det finns några som inte orkar hålla emot defensivt! Då förlorar man jämna matcher!
Låst ämne

Play in mot Örebro.. Vi har inget att göra i slutspelet då är det bra att vi avslutar säsongen redan nu och Ante får gå.
Låst ämne

Vargher85: Måste får hoppas att det är en skada. Det är ju helt skilda världar mot hur han spelade för 2 år sen
Låst ämne

Fiaskot är fullbordat. 0 vinster mot luder håky club. Tack vare oss spelar dom slutspel, bra jobbat
Låst ämne

BlackBay: rÖGLE , öREBRO ELLER dERBY
Låst ämne

Rip Kirby: japp, blir pest eller kolera i åttondelen.... Rögle eller Örebro? Två lag vi har haft svårt för i flera säsonger.... tack för denna säsong....
Otroligt skönt med ny tränare nästa säsong..... In Jokinen we trust
Låst ämne

Vargher85: OJ och Hanzl fungerade ju rätt bra tillsammans vill jag minnas, så hoppas du har rätt.
Låst ämne

Måste kolla tabell
vilka vi ev får möta
Låst ämne

roger_sundsvall: Då slipper vi uppehåll alla fall så tar vi fram slutspelsform bara !! Och underdog
Låst ämne

Karlsson74: det jag blir rädd för är att Ante förbjuder Oliver att vara kreativ på straffar osv. Det är bättre att folk går in på straffarna och blundar å skjuter.
Låst ämne

Vargher85: För mig känns detvsom topp 6 rök längre tillbaks. Vi har varit mentalt nere ett tag nu.
Jag tror inte vi klarar att ta 3 vinster i ett play in.
Låst ämne

Träna pp och straffskyttar om dom inte gjort det?
Låst ämne

roger_sundsvall: Slog av orkar inte se LHC spelaren flina nöjt efter deras turseger och en kommentator som det går för när LHC vinner

Tack och hej
Låst ämne

DenRöda: Lekkermäki skickar oss till Silly season
Låst ämne

Sputnik1: ätstörning tappa 10 kilo ,bli snabbare har vi inte sett i år ,men han måste få hjälp
Låst ämne

Bee: Känns som om topp 6 rök definitivt ikväll.

Två saker: Jag får för mig att Dahlén spelar, trots skada. Vågar Ante flytta upp Oliver Johansson till kedjan med Hanzl och Pettersson?
Låst ämne

Helt sjukt vad dåliga vi är i förlängning. Har tappat en hel del poäng där. 4 torsk också mot LHC denna säsong, enda laget vi inte vunnit mot? Färjestad, växjö kanske, men LHC? Nä nu är man bitter
Låst ämne

roger_sundsvall: 7 eller 8 , just nu kan vi ladda för slutspels-repris mot Öreplast , helvete
Låst ämne

Jag hoppas vi möter Örebro faktiskt! Vi har en revansch att utkräva där.
Låst ämne

Ikväll rök TOPP 6!!
0-4 mot LHC!!
Vi vinn int 2 raga å LHC förlor int 2....
Ja ä så jävlas less å besviken...
Dä bäddre vi lämna WO resten utav säsongen
Godnatt
Låst ämne

Man får väl säga att Linköping var värd 2 poäng .. vi är knappt värd 1....
Vi spelar med huvudet under armen . Vårt Pp är klappkass...i nivå med div 1...
Försvaret är viktigt ....Ante är nöjd i tv.. allt är som vanligt . 🤮
Låst ämne

Mega flaxx om vi når 6.e plats
bara inse,att plats nr 7 där hamnar vi
Örebro trevligt trevligt
Låst ämne

Barkborren: Vi vet att du mår bäst av alla när det går tungt för Jonte, så skadeglad behöver du inte vara öppet.
Låst ämne

Rolig match, hade sett betydligt mer annorlunda ut ifall gubbjäveln Ante hade kunnat fixat en bra PP uppställning.

Sen att han slänger in en iskall och trött Dahlén i 3 mot 3.

Juste, får inte glömma hur Eronen återigen står för att vi förlorar 3 poäng.
Låst ämne

Ante vill återigen inte vinna en straffläggning.
Så jävla skönt att karln snart är borta.
Låst ämne

Barkborren: TV4 borde avskeda denna kommentator. Så partisk och man spyr att lyssna på honom
Låst ämne

neutral: Förlåt Dick A
Låst ämne

roger_sundsvall: Örebro i Play in just nu. Jag säger lllycka till!!
Låst ämne

Leksand klara
Låst ämne

Barkborren: Nä, Dick var ju bra imellanåt😁
Låst ämne

Långben: Hanzl som straffläggare. Säger allt om antes fingertoppskänsla. Jokinen kan ställa in sommarledigheten för laget och nöta PP och spel 3-3.
Låst ämne

Bara att ställa om mentalt till play-in. Eronen blev antitungan på vågen ikväll. Helt okej match förutom hans ingripanden på LHCs trea och fyra
Låst ämne

Sputnik1: Dahlen har blivit nya Dick Axelsson
Låst ämne

DET ÄR SÅ JÄVLA YNKLIGT FAR ÅT HELEVE
Låst ämne

Långben: Det går inte skjuta på Högberg ändå gör man det, så dåligt.
Låst ämne

« · 2667711 · »