Synct: samma sak som emot Oskarshamn.nSom grädde på moset slår Modo ut oss i åttondelsfinalen. Hur? Hur kan man inte vara mer aktiv i båset när Inget fungerar. Jag fattar inte
TD: Får man inte till ett normalt PP på en hel säsong så har man inget i ett slutspel att göra. Blir svårt att vinna matcher mot jämbördiga motståndare om man inte kan göra mål i special teams.
Karlsson74: har svårt att se att de skulle lyckas göra mål i pp mot kovlands j18. Å Inget ont mot kovlands j18. De har nog svårt att lyckas mot 4 uppställda kronor.
Smokey: Nu ligger du pyrt till Smokey! Inget är fel på handlingsförlamade mysfarbrorn Ante om du frågar vissa här inne!
Han har sett till att vi inte har något som kan ens kännas igen som en typ av PP, vi har större risk att släppa in mål än göra mål under våra PP...
För mig hade han gärna fått lämna innan slutspel likt Freddan fick göra innan serien mot djurgården för han förtjänar fan inte ett tillslutspel efter denna tafattaoch handlingslösa säsong
FH - avdammad: Bara en liten undran, varför skjuter 54 mitt på målvakt när det är helt stängt, ser inte ens något nät. Om man skjuter lägre finns chans till retur iaf. Hoppas det blir mål nu iaf.