Eronen har verkligen en tendens att träffa de enda delarna av målburen där pucken inte kan gå i mål trots hur länge han än får sikta. Dålig split vision eller bara dåligt sikte?
Hur som haver måste det värvas en back inte imorgon utan idag hur I helvete kan sopan Erixon få sköta sin sommar träning skälv tröttare skörare finns inte glider bara av sitt kontrakt fy FAN bort med fanskapet omg
Labban: Stor risk att vi faller fritt med Erixon i laget. Passar inte alls in i denna typ av hockey inte tillräckligt bra etc. Vi är många som ser detta. Även Jokinen och Marklund mfl borde se det och agera
Olle: Inte tillräckligt påslagna från start. Skitmål emot oss och precis kommit en rejäl urladdning mot Modo. En förlust är väntad idag. Lägger inte några större värderingar över denna insats faktiskt.
Ja, han blir faktiskt bättre då det vankas slutpsel. Men det väger ju inte upp att han ska åka på en skridsko i 52 omgångar. Han får steppa upp nu dubbel x.
Stryparn: men det är ju ett jäkla skitmål dom får, IGEN. Backen missar skottet så det blir nån studsande fladderpuck som styrs rakt upp i krysset. 99/100 går den där pucken inte ens på mål. Det studsar emot ikväll, minst sagt. Sen kan man ju orda hur mycket som helst om att vi är på gång och spelar upp oss och bla bla bla men hur ofta vänder man ett 0-3-underläge till vinst? Inte ofta. Vi förlorade matchen i första perioden.
Andersson: Bänka Erixon direkt tack. Han drae ner oss i skiten. Utan hans misstag hadw vi haft oavgjort minst. Han sprider osäkerhet i laget. Spela så mycket när han varit borta och gör 1a matchen efter en skada. Han ska fan inte spela alks vad är det frågan om??
Otroligt jobbiga mål Timrå får emot sig ikväll. Sista sekunderna i 1:a. Sista sekunderna i 2:a och efter att Timrå hade momentum. Tycker ändå att Timrå spelar helt ok men har en himla oflyt. Mentalt jobbiga mål mot sig. Vänder Timrå detta så gör de det väldigt bra.
HKN: Jag var ironisk 🥳 han är sämsta backen och är väldigt förvånad att han ens får spela istället för Rönnelöw som i mina ögon varit bästa backen som vill fram och tar fighten
falconuggla: ja, Erixon bidrar i högsta grad till båda bp-målen. Första står han fel och missar att låsa klubban, på den andra spelar han efter en helt egen rörelseagenda. Bedrövligt.
Önsketankarna i mig säger att Erixon fick ett eldprov idag för att man ska kunna säga han fick chansen och sen cementera han som 7e back.... Om man ens kan kalla någon med så dåligt defensivt tänk för back...
Så jävlas effektiva ikväll LHC..... Måst säg att dä ä VÄLDIGT orättvist ikväll sätt tä spele! MEN en period kvar... VI Ä TIMRÅ IK Å VI GER ALDRIG ALDRIG UPP 💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Andersson: Snackas om att Tim ska förtjäna sin plats. Helt jävla sjukt. Bägge pp målen går Tim bort sig på, sätt han på bänken i tredje!! Rönnelöw har ju fått max 4 byten idag??
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Fortsätter vi såhär orkar de inte stå emot
De vinner bara om de har tur som sagt...