Webkommentatorerna är iallafall objektiva tycker jag....annat är det när man lyssnar på Christer Jonasson eller Virus......erkända rikskommentatorer som alltid dissar TIK!
actionleif: Fyra i tabellen, ohh dra helvetti, man tror man drömmer. Sist det begav sig så var det kvalserien som gällde. Men så är jag ju gammal som en gammal gud också.
Ambroo: Håller med, men något måste ske, vet inte vad, men forsätter detta så går vi inte säker ifrån kval. Trodde benhårt vändningen kom emot HV men icke. I nuläget spöar vi inte Björklöven som är på plats 4:a i allsvenskan.
...det skulle verkligen behövas en "flytmatch" nu, typ när motståndarnas målvakt darrar, och Backlund "spikar" igen det borde vara dags snart...vet inte hur länge sen vi hade lite tur......
RTS: Du tror möjligtvis inte att skadorna som uppstod under resans gång har gjort sitt till? 2 av 3 forwards från första femman är skadade, det gör mycket.
Abron: Rapport från annan resande vid namn JimmyH : Backlund är stabil och vi dominerar stundtals men vi ligger under. Mycket av det där med nära, studs runt mållinjen men neeeej! LHC-klacken hur grym som helst, faktist
timrå_ik: Kan nån som lyssnar fill me in på matchen? Hur har spelet varit? Står det fortfarande bara 1-0? Vilken period är det? Nått annat vettigt att veta?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Enligt hockeyligan 29:17 TIM Utv 10 min ABUSE Jonathan Hedström