RTS: Du tror möjligtvis inte att skadorna som uppstod under resans gång har gjort sitt till? 2 av 3 forwards från första femman är skadade, det gör mycket.
...det skulle verkligen behövas en "flytmatch" nu, typ när motståndarnas målvakt darrar, och Backlund "spikar" igen det borde vara dags snart...vet inte hur länge sen vi hade lite tur......
Ambroo: Håller med, men något måste ske, vet inte vad, men forsätter detta så går vi inte säker ifrån kval. Trodde benhårt vändningen kom emot HV men icke. I nuläget spöar vi inte Björklöven som är på plats 4:a i allsvenskan.
actionleif: Fyra i tabellen, ohh dra helvetti, man tror man drömmer. Sist det begav sig så var det kvalserien som gällde. Men så är jag ju gammal som en gammal gud också.
Webkommentatorerna är iallafall objektiva tycker jag....annat är det när man lyssnar på Christer Jonasson eller Virus......erkända rikskommentatorer som alltid dissar TIK!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen