Jag har inte sett sån respekt för nåt sen jag såg monsters of co.. när den där lilla blonda halade ut svarta mamban. Jag menar det är bara till att grabba tag och börja köra. Det var bara tur att den gick in ett par gånger där i början. Vi måste börja gnida och trycka på och framförallt täta till och ligga närmare därbak.
Friman SR: herregud robin jonsson är fruktansvärt dålig spelare han måste bytas ut, oscar sundh måste få utdelning snart. trist att robin gör såna misstag, senast mot luleå, å nu stötbryter vid rödlinjen så det blir mål, skärpning robin. hoppas vi får in en back så han kan få sitta
Ambroo: Det finns många sätt att ladda inför matcher. Jag tror att fyra grabbar från Granloholm tar priset med sitt mycket udda påhitt. När Timrå IK spelar hemma mot Linköping beger man sig, innan man åker ut till E-on, till Linköpingsvägen och pissar på den. När TIK möter Linköping borta och matchen beskådas på O'learys, gissa vad man gör då? Ja just det, man far till Linköpingsvägen och pissar innan man beger sig till city för nedsläpp. Fans är fans om än med egna vanor. Må grabbarna komma hem med tre pinnar i kväll.
Vi har Lehtonen, men Rögle har Jönsson... Jag fick iaf grym ståpäls när han stänkte in 4-3 för en stund sen. Han gjorde även 3-3 och hade också en assist på deras första mål.
Blizzard: haha många inlägg nu Srry! men om Dif förlorar och vi vinner idag, och så vinner vi mot dom på måndag då är vi SEX poäng före Dif! litet hopp ner i tabellen iaf!
Blizzard: Sånt händer aldrig timrå, det är aldrig såna siffror i första periodpaus för oss. Blir man inte lite less på alla uddamålsmatcher:/ För en gångs skull vill jag se timrå utklassa ett annat lag, inte för att det kommer att ske just idag, men man kan ju alltid hoppas:)
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!