OK!! Nu blev jag jävligt irreterad på Calle, att han ser att Bagarn ligger på isen för att sedan resa sig upp och skita i hjälmen och åker direkt till båset och sitter och säger att det är dålig stil av Bagarn att "Spela över" vad fan vet den muppen om att Andersson inte slog i huvudet och blev lite groggy av det? Idiot
haggen: Lugn o fin nu boys and girls,it aint ower before the fat lady singin. men visst 2-5 borta mot Lhc vem hade vågat tro på det,inte jag iallafall.
haggen: är matchen slut eller ? ist HELVE*E !!! vilken skön seger =D du snor vi 3p i sthlm och ger saik en riktig match i eon för att sen vinna stort och brutalt emot brynäs på lördag ! hoppas MÅNGA ska dit ? nu ska vi allt höja taket på tablettasken ett par cm =D
haggen: Calle är en sillstrypare,inget att bry sig om.Ok Lhc är kanske lite slutkörda,men ingen kan säga att Tik gör en dålig insats,undrar vad det är för odds på 2-5?
haggen: Vilken hääääärliiig seger! 3 points borta mot Linköping är starkt gjort. 6 mål i en och samma match är vi ju inte bortskämda med. Hoppas att målfabrikationen kommit igång och att det håller i sig ett tag. Nu gäller det att ladda för fler 3-poängare.
Knylan: Jodu Knylan ska berätta för dig att Timrå har åkt ner till Lejon nästet och slagits och kämpat in 6 mål vilket resulterat till en 3 poängare och att vi nu är 1 poäng från slutspel och på "säker" mark för tillfället..
fighter: längesedan man fick en sån här trevlig lördag ! enda som möjligtvis kunde vart bättre va att modo förlorat. men vafan kan ju inte få allt här i livet och 2-6 emot lhc på bortaplan är ju mer än godkänt ! :D
Cartman: Jag tycker du ska skriva så inför varje match... Nu jävlar ska jag fixa fram en 2 pins flagga med Boggen på! :P Han förtjänar det efter denna matchen
TobiasThyr: Jag tycker att det är bra att MoDo vann idag. Det innebar ju att vi drygade ut försprånget till SSK och även till DIF eftersom de också förlorade.
ralus: Klart det gjorde! Backlund var bäst tätt följt av Moe och Lehtonen.. Men dom hyllas ju på heltid, nu kliver Bogg in och visar att han är en sådan spelare Timrå behöver som kämpar och passar smart fram, och får han en liten hyllning emot sig så kanske han blir ännu bättre ;)
Och en sak till jag ser är att Skogs idag hade 21:22 i speltid med +2.. Att spela honom med Lotvonen istället för Dennis Persson kanske är ett genidrag, får en stor och rutinerad back med sig kanske gör att han vågar göra sina uppåkningar bättre och lite lugnare i det han gör
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!