IceMaster: Ishallen ska enligt dagens Corren stå klar till säsongen 04/05, senare än planerat (och budgeterat...) Men den blir nog fin när den är klar.
Daniel L: Haha, ja jo... det är nästan pinsamt ;o)
Började bra för dom iaf... men sedan rasar dom ner... undra hur dom kommer lägga budgeten inför nästa år *skrattar* Någon ny Arena verkar det inte heller bli... och vart är publiken?!
SMÅLAND: Då har vi gjort upp en deal då ;D *skakar hand på det* jag skulle behöva hjälp och hålla undad matchvärdar som stormar in på plan och plockar mig isånnafall *skrattar* har jag tur så tar dom mig innan jag blivit slut i armarna *asg* (om vi nu inte går till slutspelet dvs)
SMÅLAND: Jaha! då var det dags att åka gamla vägen igen snart.... Får du PLATS i mittremsan??? Man kanske ska ladda geväret och jaga Lallande fånar efter E4 snart då =)
dr-nix: Haha, ja jo... undra vad som skulle vara mes underhållande... att jag inte skulle ha några byxor eller att jag skulle bli röd i ansiktet endast efter 2 armhävningar?? heh,
Johan J: KANON SANNY !! Lustig satt och tittade på olika lineupen och fastnade på Sanny , varför spelar han i tredje femman tänkte jag och så PANG !! Kriga Timrå KÄMPA vi sitter alla vid datorerna och radioapparaterna och kämpar på vårt sätt !! Klapp klapp klapp
iggy: Tycker personligen att Lindströms utvisningar många gånger är uttryck för rena vansinneshandlingarna. Ett mål? Okej, men jag fasthåller min åsikt.
Johan J: KANON SANNY !! Lustig satt och tittade på lineupen och fastnade på Sanny , varför spelar han i tredje femman tänkte jag och så PANG !! Kriga Timrå KÄMPA vi sitter alla vid datorna och radioapparaterna och kämpar på vårt sätt !! Klapp klapp klapp
Äntligen är vi inne i 2025, ett år som kommer med stora förhoppningar för oss! Nästa torsdag 9/1 åker vi på årets första resa, in och boka den och Linköping veckan därpå här: forms.gle/PMtz7vM6SKtQv9sY6
På måndag tar vi beslut om vilket fordon vi behöver till JKPG. #timraik