Bragd-Birger: Han har ju iofs bäst räddningsprocent i hela ES om jag inte är helt ute och cyklar. Men TIK gör ju de flesta målvakter bra oxå genom deras avslut. Dumt att värma upp målvakter med plånböcker =)
Hade ju inte grinat ihjäl mig om Sperrle stått, även om han oxå är riktigt bra.
irre: Det känns ändå lite granna som att det går troll i laget. Bara vi kan få in ett par puckar nu och kanske få med oss nån poäng därifrån, sen väntar 4 raka matcher hemma i SA och det kan mycket väl bli 12 poäng, dock så är ju motståndet i kraftigt poängbehov men det kan gå vägen. Lite flyt nu så vänder vi detta.
Bragd-Birger: och att gunno missar så klara lägen som han (nästan) alltid satt förrut. men det är därför andra ska kliva fram så är det. Me man ska också komma ihåg att de står en människa ivägen. idag Norrena.
irre: Säger som Frella, har man bränt kanonlägen hittills känns det icke troligt att dom helt plötsligt sitter. Den s k ketchupeffekten har ju uteblivit i (snart) fem matcher i rad.
Bragd-Birger: jo mycket knepigt. Det viktiga är att vi inte viker ner oss det är inte kört! 20 min att griga järnet för nu! Vi spelar bättre men det syns inte på resultatet. men så är det ibland men nu så får de va nog! 2-0 är inget..viktigt nu i tredje. Mycket viktigt
jalla: Jo, man hoppas ju på det... Synd att puckarna ska gå ut ist för in i mål när man träffar ribba och stolpe.. Måste få de marginalerna på sin sida snart!
spanarn: Jamen då är det väl inget att protestera emot. Sjöberg likt Gyllander har ju strukit den regeln ur sina egna regelverk. Det är ju känt sedan länge.
20.00 2 min Stars 50. PAVLIKOVSKY, Richard ROUGH 20.00 2 min HV71 16. THÖRNBERG, Martin TRIP 20.00 2 min HV71 16. THÖRNBERG, Martin ROUGH 20.00 2 min Stars 3. WESTLUND, Tommy ROUGH
SMÅLAND: Trots dunderförkylning, rosslande hosta och möjlig feber tänker jag pallra mig in till Stångebro och se älskade TIK. Förlorar vi tänker jag hosta på några LHCare...
Vill till att vi är med från början den här gången och inte släpper in några tidiga mål. 3 poäng känns dock inte alldeles omöjligt, bara svårt. ;)