I väntan på nedsläpp i lördagsnatten.... Detta är första matchen av nästa säsongs ES och jag tjuvstartar lite lätt....lite ljummen i kroppen.... Jag kommer att ta mig de 13 milen till Linköping denna måndagskväll för att se matchen! Ser fram mot matchen redan!
Knylan: Jag följer lagets uppladdning till punkt o pricka... Ska bli underbart att följa Timrå IK i vinter med denna starka uppsättning av mannskap! Vi går hela vägen denna säsong och det ska bli mig ett stort nöje att fira med dig min vän:)
Tick tack tick tack......snart nedsläpp i Cloetta Arenan.....o jag kommer finnas på plats....kommer du? I vinter rullat "THE BIG RED MACHINE" över allt o alla igen mot SM-GULD! Lall On Lall On..
the_dude: Jag hörde att MPS skadade sig i Tv pucken idag och gick av matchen mot vem dom nu spelade. Någon som vet något mer och kanske lite lättande kan förklara mer.
ChriZt3r: Stämmer att han fick en klubba i ansiktet, han kommer inte spela dagens match om 3-4 plats utan han står över den. Men det skall inte vara något problem inför morgondagen, vet dock inte om han kommer att spela eller sitta på bänken...
Challe inför matchen: - Inför matchen mot Linköping har vi några frågetecken med laget, därför har vi inte spikat laget i skrivande stund, men vi har många spelare att använda oss av vilket gör att vi inte står och faller med enstaka individer.
Varför känner jag mig inte förvånad??? Vore ju tråkigt om vi inte kan ställa upp med bästa laget. Nån som vet vad det handlar om?
tjobba: TV-Biljett 4 eller 355, beroende på vilken leverantör man har gissar jag.
Btw: Fortfarande inget på Com Hems hemsida dock, tror att de som har betalt för Säsongskortet-ES får alla matcher, det står ju "alla direktsända matcher" i avtalet..;). Sen får man pynta upp fullpris när 12-månadersavtalet löpt ut, en ren gissning att det blir så då. Odds på det?
"Skulle Hedström missa kvällens match har Timråtränarna valt att kalla in Anton Lander i truppen. TIK:s andra supertalang, Magnus Pääjärvi–Svensson är redan klar för matchen i morgon och med Lander i truppen betyder det att duon tillsammans skriver in sig i historieböckerna som två av de yngsta debutanterna i elitserien någonsin. "
Jävligt tråkigt att Hedström inte kan vara med. Men det är onödigt att ta några risker. Känns ändå bra mycket bättre i år, skademässigt. Jag menar nu har vi ju iaf spännnade gubbar (pojkar) att slänga in istället. Ska bli spännnade att se vad Pääjärvi och Lander går för i elitserien.
Hur ligger det till med Oskar Johansson? Är han fortfarande avstängd för den där grejen han gjorde i J20? Kan ju annars inte kännas jättekul för han, nu när han fått kontrakt med A-laget, att två 16 åringar kommer in och tar hans plats.
actionleif: hade jag varit Challe hade jag velat ändra så lite som möjligt i kedjorna och Pääjärvi har väl fått lira med dom i försäsongen så det är ingen dum ide.
Detta är första matchen av nästa säsongs ES och jag
tjuvstartar lite lätt....lite ljummen i kroppen....
Jag kommer att ta mig de 13 milen till Linköping
denna måndagskväll för att se matchen!
Ser fram mot matchen redan!