1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591253 inlägg · 6216 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07

« · 963325 · » Till forumet

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
RocknRolf2: allt är inte Challes fel det har jag inte sagt heller, men jag börjar tvivla mer och mer på honom.

Jag är villig att ha kvar honom men då måste man värva någon ny spelare.
Kommentera

keni: timrå ik är för bekväma, här kan man åka runt och lalla med feta löner utan att man blir kickad !!
Kommentera

Ambroo: skicka upp dom till Boliden båda två!där kan dom åka omkring å glida på månskensrinken..:)
Kommentera

Tjalle:
sANT cHALLE HAR GJORT SITT I TIMRÅ!!!

SEN BEHÖVER DOM SNABBT EN MÅLVAKT TILL SLUTSPELET OM DET NU BLIR SLUTSPEL!
BACKLUND I all ära men han e långt ifrån bra nu!!!
Kommentera

Tjalle: Tenkrat var inte dålig spelmässigt men faktum är att han är värvad för att Producera och så länge han inte gör det så är han inte bäst i laget i min bok. Hade han varit en gnuggare hade det varit en annan historia.
Kommentera

Har för mig när LHC underpresterade som fan ifjol, förutom kicka tränaren så stängde dom in sig, tog ett jävla snack sen kom dom ut och var jävligt bra och gick ju som bekant till final.

Dags för Timrå att ransaka sig själva, både coacher och spelare. så här kan det ju inte fortsätta....
Kommentera

dr-nix: Fan, jag som uttryckt stor skeptism mot tränarbytet osv känner ändå att jag måste försvara Herr Berglund nu... Alltså, det är väl tämligen självklart att
Challe likväl som vilken hobbykritiker som helst ser att det brister i spelet stundtals. Han gör dessutom garanterat allt vad han förmår v för att ändra på saker och ting. Tro ej annat.
Jag vet inte om Challe är rätt man för Timrå eller inte, jag har väl fortfarande mina tvivel, men det går i vilket fall inte att lasta killen för ALLT som går fel - Challe kan exempelvis inte rå för att backvärvningarna är tunga besvikelser, att Hynning är icke-existerande, att Tenkrat inte kan göra mål osv.

Jag längtar efter slutspel. Fiasko där och allt får en annan dager
Kommentera

distanserad: Grattis!!!!1 Du lyckades hitta det enda inlägget som klagade på domarna.
Du har vunnit en enkel från den här gästboken
Kommentera

fighter: Jag tror vi skulle locka jättemånga spelare med dom lönevillkoren.
Kommentera

distanserad: Läs hela texten, dom utvisningar som Timrå åkte på var solklara inget snack om saken, men när LHC slog ner någon eller trippa någon då vart de inget och de är de jag är irriterad på, sen får ju Timrå skylla sig själva eftersom man drog på sig så mycket utvisningar.
Kommentera

Vad säger man spontant...

1. Löjligt oproffsig efter-matchen intervju av Challe
2. Varför allt duttande i egen zon? Fem pass och fortfarande inte ur egen zon...
3. Hur fan kan klubbor för åtskilliga 1000 spänn gå sönder i ett?
4. Åke duktig i målet
5. Stereotypa powerplays. Vare sig rörelse eller backskott. Kasst.
6. Finnkedjan är blek utan TP
7. Tenkrat bäst i laget - glädjer mig även om det stöt mig att han inte får peta dit den. Läge att sätta honom i första i väntan på TP?
8. Hedström fortsätter på den positiva vägen.
9. Opartisk kommentator - skoj!
10. #36 måste ha hål i klubban.
Kommentera

dr-nix: Och Jonte missade också en fin chans till kvittering. Men det krävs ju lite mer än så.

För övrigt var Jonte/Tenkrat bäst i sista.
Kommentera

Snoop: Jomen visst. Det var ju domarnas fel. Eller hur.
Kommentera

salle11: jag kan betala biljetten !!!
Kommentera

Per Mårts lät ju sugen att börja träna ett eliserielag igen. Challe har gjort sitt. Mönstet går ju igen match efter match. Sätt han på nästa tåg hem!
Kommentera

Ambroo: Challe!! det är honom jag blir så irreterad på!
Kommentera

adde_1337: Vem? Vad?
Kommentera

Ambroo: hakar upp mig på "lista ut de själv du såg ju matchen" har killen attityd problem eller vad är dte frågan om!!?? och inte gör han något åt de helelr han bara står och gnäller i media och pratar om sina bra 10min hit och dåliga 10min dit !!
Kommentera

Foyn: Tenkrat var bra idag han hade sånt oflyt och han skulle behöva göra ett mål, men alltså de var 2 st huvuddomare och jag kan säga att Timrå åkte ut på de dom skulle, men när LHC gjorde massa skit å åkte man inte ut och jag tycker att domarinsatsen var bedrövlig, likaså Timrås spel i 2:a perioden.

JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIT !!!!!!
Kommentera

Foyn: Ja Tenkrat missar ett helt öppet mål, hade det var Sundh eller Svensson hade jag faktiskt inte klagat men jag kräver att Tenkrat sätter sådanna lägen.

Ta ett allvarligt snack med karln, blir det inte bättre efter det tycker jag man kan sparka honom ärligt talat.
Kommentera

Långben: sänk lönen för dom som inte presterar inför lön för vad dom presterar,snacka om att timrå skulle spara pengar då.
Kommentera

Långben: Tenkrat har aldrig varit annat. Iaf inte här. Jonte däremot var bäst mot Luleå, bra senast och helt ok idag. Tycker du nåt annat så behöver du inte bemöda dig att svara för då vet jag.
Kommentera

Vi hade ju ändå 3-2 inför sista borta mot LHC. Sämre kan man ju ha det. Men det verkar inte våra skickliga och välbetalda spelare förstå.
Kommentera

Trendbrotten för alla lag kommer mot Timrå ! Fakta !!! Blir så jävla less.... Sen har vi en andra kedja som kostar miljoner och inte bidrar med ett skit poängmässigt. Någon som vet hur många poäng firma Hedström/Tenkrat gjort ?
Kommentera

dr-nix: Hur många gånger har man hört det då??????? och som du säger varför gör han inget åt det???
Kommentera

ajon: TIK har inte fått spelet att stämma som jag vill se det den här säsongen över huvudtaget.
Kommentera

actionleif: Ja jag vill ju inte nämna några namn. Men det går ju att nämna ett gäng som skämde ut sig i sista perioden i och med att inte göra ett piss.
Men, varför i helvete sätter han inte in bebisen?
Kommentera

Ambroo:Hedström å Tenkrat är ju pase!
Kommentera

- nog på näst sista raden där
Kommentera

dr-nix: Bra att Challe är allt annat än nöjd, men faktum är att han aldrig gör något åt problemen som finns i spelet.
Kommentera

Skarin: challe f*n snackar ju HELA-TIDEN och inge skillnader blir det helelr och vad f*n är det där för komentar "lista ut det själv du såg ju matchen" tur att Challe e så J*VLA smart då, han kan ju börja med att fixa spelat näe fy f*n SPARKA SKITEN
Kommentera

Challe lite lätt upprörd.
Kommentera

Långben: Vilken bra ide. Då kan ju du, Kalle, Musse och Pluto lifta till Ytterhogdal i samma veva.
Kommentera

Jag är besviken på Timrå, nu måste något hända. Antingen sparkar man Challe eller så värvar man någon, välj Nubben. Detta kommer inte bara lösa sig det tror inte jag på iaf.

Ord kan verkligen inte beskriva den besvikelse jag känner just nu, det har inte med den här förlusten att göra. Det har att göra med dom fel man gjort hela säsongen utan att fixa. Detta laget klarar sig inte i ett slutspel.
Kommentera

Ambroo: Hur som helst var Tenkråttan värd en balja. Kanske kan bli ett hatt-trick på lördag mot DIF? Eller nåt.
Kommentera

Långben: ge dom betalt bara dom tar skiten,föresten skicka med challe ochså han kan byta mot en rulle tejp.
Kommentera

Långben: ja Tenkrat kan vi ta, och Hedström kan skicka till Boliden, och Peo kan vi skicka tillbaka till er.
Kommentera

Ambroo: Trendbrott för Timrås motståndare, har det hänt förr?
Kommentera

Dax att gå och bajsa...... ses på torsdag!
Kommentera

TD: Men snälla! Han har väl blivit serverade mer än en gång ikväll? Undrar vem det är som inte släpper puck egentligen... Borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, tra...osv.
Kommentera

Tycker laget tappar nåt enormt i slagstyrka när förstakedjan bryts. Vi lever helt enkelt mycket på dem.

Beträffande backsidan så hoppas jag på lite cirkulation... Läs: Sparka talanglöse Jonsson och ge Moe chansen, samt värva någon på sikt. Fattar inte varför detta inte redan skett, och varför RJ gång på gång på gång får chanser. Eller är karln så överbetald att det blir för dyrt att lösa? Det tråkiga är nog att Jonsson sannolikt är grymt övervärderad pga av sina landslags-"meriter"
Kommentera

diffe: varför klagar inte någon på Regin's Div hockey han snurrar ju fan så man blir yr (inga av slut heller)
Kommentera

Det här var ju roligt.
Kommentera

Ambroo: Nubben kan väl göra ett paketpris på Hedstöm å Tenkrat till Peo Larsson i Skellefteå!
Kommentera

TIKbiff: *Är det så jävla svårt att fatta att Moe vilar lite för han har lirat mycket.
Kommentera

TIKbiff: Trada Tenkrat mot Martinnen! Kan inte bli sämre...
Kommentera

TD: Förmodligen inte eftersom han sitter utvisad..
Kommentera

Faan säger jag jag funderar starkt på att ta timeout från hockeyn resten av säsongen faan det är inte undra på att man är tunnhårig som dom här jävla
nötterna uppträder.
Kommentera

« · 963325 · »