Tjalle: Tenkrat var inte dålig spelmässigt men faktum är att han är värvad för att Producera och så länge han inte gör det så är han inte bäst i laget i min bok. Hade han varit en gnuggare hade det varit en annan historia.
Har för mig när LHC underpresterade som fan ifjol, förutom kicka tränaren så stängde dom in sig, tog ett jävla snack sen kom dom ut och var jävligt bra och gick ju som bekant till final.
Dags för Timrå att ransaka sig själva, både coacher och spelare. så här kan det ju inte fortsätta....
dr-nix: Fan, jag som uttryckt stor skeptism mot tränarbytet osv känner ändå att jag måste försvara Herr Berglund nu... Alltså, det är väl tämligen självklart att Challe likväl som vilken hobbykritiker som helst ser att det brister i spelet stundtals. Han gör dessutom garanterat allt vad han förmår v för att ändra på saker och ting. Tro ej annat. Jag vet inte om Challe är rätt man för Timrå eller inte, jag har väl fortfarande mina tvivel, men det går i vilket fall inte att lasta killen för ALLT som går fel - Challe kan exempelvis inte rå för att backvärvningarna är tunga besvikelser, att Hynning är icke-existerande, att Tenkrat inte kan göra mål osv.
Jag längtar efter slutspel. Fiasko där och allt får en annan dager
distanserad: Läs hela texten, dom utvisningar som Timrå åkte på var solklara inget snack om saken, men när LHC slog ner någon eller trippa någon då vart de inget och de är de jag är irriterad på, sen får ju Timrå skylla sig själva eftersom man drog på sig så mycket utvisningar.
1. Löjligt oproffsig efter-matchen intervju av Challe 2. Varför allt duttande i egen zon? Fem pass och fortfarande inte ur egen zon... 3. Hur fan kan klubbor för åtskilliga 1000 spänn gå sönder i ett? 4. Åke duktig i målet 5. Stereotypa powerplays. Vare sig rörelse eller backskott. Kasst. 6. Finnkedjan är blek utan TP 7. Tenkrat bäst i laget - glädjer mig även om det stöt mig att han inte får peta dit den. Läge att sätta honom i första i väntan på TP? 8. Hedström fortsätter på den positiva vägen. 9. Opartisk kommentator - skoj! 10. #36 måste ha hål i klubban.
Ambroo: hakar upp mig på "lista ut de själv du såg ju matchen" har killen attityd problem eller vad är dte frågan om!!?? och inte gör han något åt de helelr han bara står och gnäller i media och pratar om sina bra 10min hit och dåliga 10min dit !!
Foyn: Tenkrat var bra idag han hade sånt oflyt och han skulle behöva göra ett mål, men alltså de var 2 st huvuddomare och jag kan säga att Timrå åkte ut på de dom skulle, men när LHC gjorde massa skit å åkte man inte ut och jag tycker att domarinsatsen var bedrövlig, likaså Timrås spel i 2:a perioden.
Foyn: Ja Tenkrat missar ett helt öppet mål, hade det var Sundh eller Svensson hade jag faktiskt inte klagat men jag kräver att Tenkrat sätter sådanna lägen.
Ta ett allvarligt snack med karln, blir det inte bättre efter det tycker jag man kan sparka honom ärligt talat.
Långben: Tenkrat har aldrig varit annat. Iaf inte här. Jonte däremot var bäst mot Luleå, bra senast och helt ok idag. Tycker du nåt annat så behöver du inte bemöda dig att svara för då vet jag.
Trendbrotten för alla lag kommer mot Timrå ! Fakta !!! Blir så jävla less.... Sen har vi en andra kedja som kostar miljoner och inte bidrar med ett skit poängmässigt. Någon som vet hur många poäng firma Hedström/Tenkrat gjort ?
actionleif: Ja jag vill ju inte nämna några namn. Men det går ju att nämna ett gäng som skämde ut sig i sista perioden i och med att inte göra ett piss. Men, varför i helvete sätter han inte in bebisen?
Skarin: challe f*n snackar ju HELA-TIDEN och inge skillnader blir det helelr och vad f*n är det där för komentar "lista ut det själv du såg ju matchen" tur att Challe e så J*VLA smart då, han kan ju börja med att fixa spelat näe fy f*n SPARKA SKITEN
Jag är besviken på Timrå, nu måste något hända. Antingen sparkar man Challe eller så värvar man någon, välj Nubben. Detta kommer inte bara lösa sig det tror inte jag på iaf.
Ord kan verkligen inte beskriva den besvikelse jag känner just nu, det har inte med den här förlusten att göra. Det har att göra med dom fel man gjort hela säsongen utan att fixa. Detta laget klarar sig inte i ett slutspel.
TD: Men snälla! Han har väl blivit serverade mer än en gång ikväll? Undrar vem det är som inte släpper puck egentligen... Borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, trampa, tappa puck, borra ner huvudet, tra...osv.
Tycker laget tappar nåt enormt i slagstyrka när förstakedjan bryts. Vi lever helt enkelt mycket på dem.
Beträffande backsidan så hoppas jag på lite cirkulation... Läs: Sparka talanglöse Jonsson och ge Moe chansen, samt värva någon på sikt. Fattar inte varför detta inte redan skett, och varför RJ gång på gång på gång får chanser. Eller är karln så överbetald att det blir för dyrt att lösa? Det tråkiga är nog att Jonsson sannolikt är grymt övervärderad pga av sina landslags-"meriter"
Faan säger jag jag funderar starkt på att ta timeout från hockeyn resten av säsongen faan det är inte undra på att man är tunnhårig som dom här jävla nötterna uppträder.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·
Jag är villig att ha kvar honom men då måste man värva någon ny spelare.