1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591429 inlägg · 6216 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21

« · 1277301 Till forumet

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Bigthelin: Det kan vara farligt att sitta i cloetta center. när timrå gör mål så far man juh per automatik upp å vrålar likt en speeedad sopran å tar det typ 1.43333 sekunder innan någon grov å skäggig uschgöte berättar att det faktiskt ÄR sittplats här... om timrå gör 3 mål eller mer är därför kravallrisken stor...
Kommentera

Paddan: LHC har väl också en liten otrevlig svans?
Kommentera

Paddan: Jo jag tycket också att det verkade konstigt om match mot Timrå klassas som högriskmatch i Linköping men kom sen på att det är deras hemmapremiär så tänkte att det kanske har med det att göra. vad det nu skulle göra för skillnad mer än att Linköpings egna huliganer blir lite extra besvikna när dom förlorar sin hemmapremiär ;)

Mig veterligen så är det ingen resa arrangerad ner hit från supporterklubben och har svårt att tänka mig att det skulle vara slutsålt på bortastå också.
Så jag vette tusan varför man inte kan välja den sektionen på ticnet,

Redigerad kommentar

Kommentera

Bigthelin: Högriskmatcherna som det talas om på hemsidan lär väl vara de som involverar SSK, DIF, AIK och FBK (i varje fall). Det är ju lag som också har vissa inslag av huligansvansar i släptåg.
Kommentera

T T och Paddan: Nä det är nog sant det! en sak man märkt när man bott här senaste året är att det är många som är stolta över laget men få som verkar vara riktigt intresserade och går på matcherna av de jag träffat.
Men får se hur jag gör :) kanske gör som du säger TT och vandrar dit på matchdagen :)
Kommentera

T T: Bra fråga. Vad är det förresten för lucka som man sätter lappen på? Duger det med vilken lucka som helst? Och lappen... det heter väl same.
Kommentera

Paddan: Heter det utsålt eller slutsålt? Eller är det helt enkelt slutsålt när det är utsålt?
Kommentera

Bigthelin: I Linköping är det väl knappt ens slutsålt i slutspelet.
Kommentera

Bigthelin: De har nog aldrig haft utsålt mot TIK i grundserien. Om det mot förmodan skulle bli det så finns det väl alltid ett litet bortastå reserverat.
Kommentera

T T: Du tror inte att det kan bli slutsålt då eftersom att det är deras hemmapremiär?
Kommentera

Bigthelin: Så här går ni till väga: Ni åker till arenan, löser entré och går och ställer er på bortastå. Det låter väl inte så komplicerat?
Kommentera

För att förtydliga mitt förra inlägg så går det inte att välja bortastå på ticnet. den sektionen är grå. är det slutsålt på bortastå?
Enligt Linköpings hemsida så kan det ibland inte gå att välja bortastå då det är "högriskmatcher" (kanske klassas som det då det är deras första hemmamatch för säsongen) Och då hänvisades man endast till organiserade bortaresor för att få tag i en biljett.
Antar att det inte är någon resa planerad då.
Hur går jag till väga? lyxar jag till det med en sittplats istället och skriker bland alla slipsnissarna? ;)
Kommentera

honhunden: Samma funderingar här :) hade väl tänkt gå och kolla den 21/9 då det blir finbesök här i Linköping! så är också lite nyfiken på hur man får tag i bortastå-biljetter. sist jag gick på hockey här så hade jag vanlig ståplats.
Kommentera

Ambroo: ne det är inte i morgon, men snart!!! (vilket jag skrev)
har vart inne på ticnet och kollat, och det finns inte att tillgå dom biljettplatserna...
Kommentera

honhunden: Ja det är ju imorgon ja...

Har du hittat hit så kanske det bara är en par tangenttryck tills du hamnar på LHC:s officiella alt. ticnet. Sök gärna på ståplats, inte stå plats när du väl är där.

Lycka till!!!11!!
Kommentera

Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Snart kommer dom ner hit till cloettaland! någon mer som ska hit? är det någon som vet hur man får tag på biljetterna på borta stå?? Hör gärna av er om ni ska ner...
Kommentera

« · 1277301