Knylan: Värsta är väl att dom nu kommer börja vinna helt plötligt när två stjärnor e borta (Hahl och Pyrret) Junisar kliver fram och det blir fart i snigelhockeyn - appropå junisar Clingberg skulle dom haft kvar.
Timrå Icon: jag hade önskat att de var någon annan än laine . men nu fick man ju bara vatten på kvarnen . resten av natten ska jag sitta med en docka en ask med nålar och tala i tungor
superfalle: Det första som slår mig efter att Sebbe blivit skadad: ska det aldrig ta slut? Vad har Timrå IK gjort för att bli behandlad såhär? Våldtagen gång på gång på gång.
Bissett19: Illa naturligtvis om det blir veckor men vi kan ju hoppas att det inte är så. Sebbe skadad är ett avbräck, givetvis. Men vi fixar slutspel även utan honom så det är ingen ko på isen....
Kattgubben: Sebbe stannar i Stockholm i kväll för att röntgas i morgon f.m. F-n, det är knappast en stukad fot som det surrades om. Snarare ledbandet...
Blizzard: Clabbe verkar mer optimistisk i sina inför-snack än vad Perra gör. Hoppas laget verkligen känner den där optimismen nu inför Linköping borta. Förr i tiden var det ju inte alls omöjligt att ta skalper där, liksom!
Redigerad kommentar