Nubben har jag litat på och gillat genom alla år trots allt som hänt men nu vettifaan, Bremberg, Molinder, Lindqvist, inte sälja Murley, inte värva 600 000:- kronors kvalitet. Inte många rätt på slutet.
Linkan hade bra idéer trots allt med nya tränare, ny back och Vampola kvar, hade TIK följt hans linje så hade vi nog inte varit körda som vi är nu.
Håller fortfarande Modo som lämpligaste kandidaten till KS trots allt.
Jag tror på Nubben men har svårt att förstå en sak.
Varför sålde han inte Murley till LHC? Kan lätt ersättas med en junior (ja, jag är gravallvarlig). Matt måste platsa in på hockeylistan över de transatlanter med sämst karaktär genom alla tider...
Sedan hoppas jag att Nubben nu lärt sig av sitt misstag och säljer iväg Pärssinen. Han är ju helt slut som hockeyspelare! Bettet i skridskoåkningen finns inte där längre. Timo ska trots allt ha tack för tiden han varit här.
Olle: Ja ja. Själv tillåter jag mig Inte att tänka så.
Jag vill inte gå under redan innan det spelats om det.
"Positive Waves,,man,, positive waves!"
Redigerad kommentar
Olle: Ja kanske det..... men jag tänker tro att vi fixar KS "until the fat lady sings".
Vi spelar bara ihop laget tills det gäller. DÅ ska det oxå Gälla!
stoff:
Ner ett år? Ner ett år?
Jag är nyss fylda trettio och räknar iskallt med att jag kan ha sett ES-hockey i 060-området för sista gången om de ramlar ur nu. Med lite tur så får jag bara vänta 30 år.
Hahl Bundy: Det finns så många sprickor i det här bygget att det är svårt att veta var man ska börja. Jag tror aldrig jag har sett ett så inkomplett lag på elitserienivå tidigare. Robin "-10" Lindqvist...det han gör där bakom eget mål...Granaths oförmåga i närkamperna...det är inte ens värt en kommentar.
Jag vet redan vilket öde jag tror kommer gå oss tilll mötes, till våren. För allas trevnad tänker jag inte prata om det. Bara för att motsäga någon öht. så tror jag inte alls att vi kommer att nå framgång i en kvalserie med det 0-0-spel man visat upp i dom två senaste matcherna.
Bragd-Birger: Nu är det läge att göra den makalösa mirakelvändningen....
i matchen o i serien.
Skarin:
Vi vänder i andra ... kunde LHC göra 5 mål så kan väl vi ;)
Skarin: Är man förvånad? Nä.
Bör man vara förvånad? Nä.
Här har man bytt Coach osså ser det ut så här i försvaret!!VARFÖR TAR MAN INTE KAMPEN I HEMMAZONEN FÖR!!Jävla glidare hela bunten,åker omkring ett par meter från motståndarna å inte får stopp på dom.Ett gäng som inte vill ta det jobbiga spelet i egen zon å i markeringspelet,rädda att det gör ont i mes kropparna sina!!
Timrå IK är ett gäng med spelare som vill spela rinkbandy å spela lite fin hockey utan närkamper!!fina å snälla pojkar i laget..
stoff:Men snälla du, vi vet vad du tycker och hur du spelar som.
Det är OK, men varför hetsa upp alla här inne?
Spela på det du tycker. Tyck vad du vill men du behöver ej skriva det mer här för vi vet redan vad du tycker och tror.