hubbenorlen: Jocke kan mycket väl vara sliten. Jag har svårt att se att man skulle byta ut honom bara för att han släppte ett par enkla i förra matchen.
Det är lite jobbigt i en sån här match när vi går kort om folk. Dahlroth har haft enorma problem i hela matchen men vi måste i princip spela honom, det finns inga ersättare. Det är bara att acceptera att vi inte kan mäta oss mot dom här lagen då vi har en lång skadelista.
superfalle: Nej vi pratar om precis samma situation men Bellissimos misstag börjar redan innan pucken kommer i närheten av deras spelare i slottet. men det är skitsamma, dom bjöd oss på ett mål och vi bjöd dom på ett.
Nu är det god natt.
Nä, som sagt. Det här var då ingen munter historia. Verkligen jämnbrunt rakt över. Fattar verkligen inte hur man kan vara så fruktansvärt menlösa. Skador, sure men...dom som spelar ser ju helt stelopererade ut.
Nä, jag ger 3:e perioden 5 minuter. Ser det likadant ut då ägnar jag mig åt något mer givande istället. Stirra in i väggen, t ex.
ojojoj ojojojoj...osv :)
Nu har vi en rimlig chans att trappa upp det här lite, men det är förbannat segt på sina håll