Äh, man ska väl vila ögonen på denna matchen också. Vore trevligt om de visade lite jävlar anamma och fick poäng.
what? har ingen jävla aning om hur den där bilden kom med, alltid undrat hur man bifogar direkt in. Aja lite passande är den ju. :)Redigerad kommentar
Bra första period av Timrå! Eller, egentligen är det mest en jävligt dålig av LHC. Symptomatiskt nog tycker jag att Timrå faller in i slarvet en smula. Onödigt.
Sen vill jag se mer folk på kassen. Minst två ggr slängs pucken in bakifrån kassen utan att någon finns där. In i skiten!
Annars, som sagt: Per Hallin. Vår Kapitän. Tänk om Jonte kunde spela lite mer så. Dvs: driva på, i n t e åka med klubban ständigt i midjehöjd och alibichecka. Då skulle det se jävligt mycket bättre ut.
Gunno ser inte helt hundra ut. Väldigt många tveksamma, halvhjärtade aktioner främst i egen zon.
Nu vill jag se att Timrå utnyttjar dde möjligheter man får i andra. Snabbare, rakare. Då k a n det gå.
73Sjöbba:
ALLTSÅ nu firar jag med en lagavulin, eller 2.
Gött mos! 3 poäng, kan man verkligen få såna?
Känns lite chockartat ovant och...jävligt najs. Tack för det, laget!
Kul att se Hallin ikväll. Dessutom utdelning i form av 2+1. Säsongens MVP, no doubt about it.
Kul också att Jocke fick hålla nollan. Några riktigt fina räddningar och stabilt spel. Bra vibbar inför kvalet!
Dock: LHC ohyggligt usla. Dessutom är det lite oroväckande att man plötsligt plockar fram hockeyn när pressen släppt efter de två krampaktiga måste-matcherna. I kvalet existerar inga såna här allt-att-vinna-matcher. Då snackar vi Rögle/Växjö hemma gånger pi.
Hursom: Hockey är en sport icke utan kvaliteter!
Bragd-Birger:
Tycker dock att det är Timrå som gör LHC usla, Hallin var bra mot Växsjö också så han går i bräschen för hur övriga ska agera i dom matcher som återstår.
erathoo: Nej, det kan vi förmodligen inte. Men jag håller med om Crippe. Han har lyft sig.
Jonte tycker jag dock bara faller djupare och djupare ner i träsket. Han bromsar ideligen upp spelet, torskar dom flesta närkamper, glider och letar pass, driver nästan aldrig på mål. Fattar inte att Montén spelar honom så hårt i PP. Hur länge sen var det han la ett bra pass i den spelformen. 20 matcher?