RocknRolf2: Både elitserien och NHL drar ett löjets skimmer över sig. Å andra sidan - Rangers, här kommer jag!
OM det är färdigstrejkat så känns det i alla fall bra att alla topp fyra lag skulle vara topp fyra även utan strejk. Klöbben har ju varit väldigt beroende av sin förstafemma men den fuckade ju upp det i alla fall.
Tyvärr är det nog sant att lockouten är slut för spelaragenterna har bokat biljetter till spelarna på tisdag. Enligt Rolf Norrbom och Tomas Johansson nere i Gävle med Sponsorbussen är det sagt så......)c:
Bissett19: Humor har du inte allafall..En slips?? Är det Brynäs har haft hela säsongen i målet?? Förhoppningsvis så åker ni ut och aldrig aldrig mer kommer tillbaks till Elitserien...Jävla skitlag...
Men så ÖDMJUK jag är så får jag ändå passa på o skriva ett grattis till segern idag...
Nåväl.. skit i dagens match. Dagens "snack" är helt klart om lockouten är på väg att lösas, trots allt! Vi kan bara hoppas. Vore en ordentlig knäpp på näsan för många
tjobba: Om det stämmer är det säkerligen något på gång. Hoppas att det endast är rykten och inget annat som florerar... Känns konstigt dock när NHL gick ut med att säsongen var inställd.
Enligt PPV så har de nyligen fått information om att ryktet säger att det är inställning inom 48 timmar ( ALLA spelare ska vara på plats i NHL inom 48 timmar) Någonting verkar vara på gång..