Blir det nån resa... har ju fixat barnvakt och allt... har t.o.m fixat maskeradkläder åt mig och syrran ju... känns som att man är ganska laddad för resan redan...
Törs ni ha med Willysson på resan, han är ju inte rumsren. Ta inte med några raketer eller dyligt för han har en tendens till att skjuta ner dom i snödrivan istället för upp i luften.
Faan inte det heller ? Inget blir bra i kväll ( c :
adressen är www.shellgeostar.com Där kan du välja avresa och destination, efter det kan du peta in etappmåt (Typ Köping) Väldigt användbart. Fast själv har jag Rout 66 vägatlas över sverige som jag kör efter
Madde: Varför inte lunch i Köping? Det är ca:20 minuters körning från Västerås. Spreciellt om ni EVENTUELLT skall plocka upp resenärer där. Timråsupportrar har ju dessutom viss vana att käka i Köping.
Madde: kring 35 till västerås, och nästan 50 till örebro... har jag för mig... mellan 45-50 till örebro... räkna med ett snitt på 75 kilometer i timmen med buss inklusive pisspauser...
Stefan Jalonen: Om ni redan har två som eventuellt skall kliva på i Köping finns det nu två till som också eventuellt vill kliva på i Köping. Jag och grabben är intresserad. Kolla din brevlåda för vidare detaljer.
Undrar samma sak jag med,,,det låter ju här som att det skulle bli, men man vill ju ha definitivt besked..
Laddad är bara förordet...jisses vilken tripp det skulle bli.