Det är 75% Friskan Family på plats i Coop Arena,(är det några fler som åkt upp) de har laddat med vinstdrinken "deep blue batteri". Kan någon tala om för mej vad det är för vinstgivande med den?.
Själv drog jag nitlotten och fick stanna hemma.
Nu hänger jag fram mina matchtröjor, själv tar jag på mej gammeltröjan med tallar och sätter mej på vakt framför radion.
El Maco: Fulingar kan ju så vara, misstänker det kommer att sitta hårt åt i e,m. Senaste matchen uppe i Coop, även ES-premiär, kunde inte bli sämre. Luleå var det minst dåliga laget, då. Sista perioden avgörs till Timrås fördel, då man mal ner fuLulingarna i med kraftig checking i andra.....
Kamrater, mötesdeltagare. Skönt med en liten förlust så det blir spännande igen. Fulingarna borta har vi haft svårt för genom åren, kvartsfinaler oräknade. Nu har de ju en formkurva av Tunadalska proportioner men det gör mig bara extra orolig. De lär vara riktigt sugna på att vända trenden på hemmaplan,särskilt efter besvikelsen mot SSK borta nu senast.
En sak känns i alla fall bra. Timrå är ett bättre lag. Om alla på isen bara ser till att respektera detta faktum och Kipprusoff bestämmer sig för att jobba snittet tillbaka upp för att komma närmare 95 % så tar vi det här. 1-4? Om åtta timmar när jag precis har vaknat får vi se hur det går.
Smörgåsen : Jag tror vi helt enkelt får sluta med kommentarer som "lite anmärkningsvärt att Per Svensson...". Så som karln spelat denna säsong får vi helt enkelt acceptera att han är ju helt jävla KUNG! Dvs vi kanske ska sluta tycka ... | Läs mer