NuMo: Det funkar väl bättre med Kärring, om du räknar tecknen. De som "äger" det här planket är uteslutna från ditt förslag pga alltför perversa lagsympatier.
mattis69: Ursäkta, men hur moget har ni betett er när det gäller Fagemo? Fast det kanske är helt ok att vara idiot, om man är K*****G. Kan inte skriva erat verkliga namn fullt ut, då vissa (majoriteten på detta plank) saknar humor och blir ledsna i ögat i sådant fall.
Lövva: Jo det har väl hänt men han gick ju direkt till er (för att utvecklas haha) medans Jonte inte gick till oss utan till Djurgårn där han inte trivdes och sedan kom till oss.
mattis69: mycket smart konstaterande. Säger man i en tv interjuv: "Vi pissade på dom". Ja- då får man också räkna med att man får höra det under en lång tid framöver.
Lövva: Tycker inte du att Bua ut och skrika pissa på jonte... är en liten liten liten skillnad? förövrigt kan jagh ju berätta för dig att förra hemma matchen mot malmö när det var lineup för MIF så jublade och applåderade timrå klacken när speakern sade Matthiassons namn..... lika så när Lind och casselstål kom åter till sydkraft efter att ha flyttat till Brynäs. där är oxå lite skillnad mot att skrika pissa på jonte.. Nog om det nu.
saxat ur AB Luleåklacken buade när han presenterades. Sedan skanderade man "pissa på Jonte, pissa på Jonte". Stabil, bra, mogen Klack Luleå har... en stor eloge till dom att dom över huvudtaget klarar av att gå på hockey det är för mig obegripligt hur dom i lule klacket ens kan hitta in genom dörrarna på hallen att dom är smart nog att ta sig upp på lecktaren. men kanske har dom en härförare som likt en fåra herde mer eller mindre "styr" dom in dit dom ska stå.
Såg att Timrå släppte till ganska bra ändå .. 2 frilägen från luleå bl.a. .. kvällens snyggaste mål stog helt klart Pelle för .. sätter han fart så går det fort :)
El Maco: Gällande webradions ofungerande i slutet andra, början på tredje perioden, så var det nåt strul med nätet som vi inte kunde rå för. Det är beklagligt, men ni får nöja er med ett positivt slutresultat.
Rooster23: Hmm, hellre lite fler poäng ner till femteplatsen än till fjärdeplatsen. Å andra sidan kan man ju hoppas att Timrå fortsätter att skrälla och vinner några av sina egna matcher framöver så kan vi skita i hur det går för Modo och andra mittenlag.
Kerstin_k: Tre lättade vinnarlag efter en kärv tid: Timrå, Mora och LHC. HV kanske ändå är gladaste laget? Nu har de vittring på slutspelet igen. Jag håller en tumme för Mora och SSK på slutet. SSK har inte lirar slutspel på 14 år och Mora har väl inte lirat slutspel sedan 60-talet. HV kan dock ta semester tidigt i år.
På övre halvan är det skönt om nuvarande resultat står sig och vi drar ifrån två poäng från FBK-Modo-DIF.
Per HApps: Just nu 130 personer på Hockeysnack, det är ganska mycket. Då är det nog många som lyssnar på webradio också. Jag kommer i alla fall inte in.
Sputnik1: Appropå Näkyvä så har det kommit till min kännedom att vi har en forumkompis som är högst delaktig i att vi hade möjlighet att värva honom. HS levererar! 👏
K***A.