JÄVLA KÄRRINGLAG!!!! HÄR PRATAR MAN OM ATT BYGGA UT ARENAN FÖR 60-70 MILJONER,DET ÄR FAAN BÄTTRE ATT LÄGGA DOM PENGARNA PÅ ATT BYGGA ETT NYTT LAG INKL NY TRÄNARE.
Studsa vår väg. Hur f-n ska den kunna göra det när man är så förbannat dålig!! Vad än Challe har för idéer så kan den f-n inte passa timrå. Man har gjort 3 mål på 3 matcher, det sista mot FBK räknar jag inte. Det är ren j-la skandal med det manskap man har. Finns inget rganiserat spel att tala om. In med pucken och gröta fram nåt enda avslut. Timrå är sämst i ES just nu förutom kanske Mora. PP ska vi inte ens tala om. Håller max allsvensk klass.
Sur förlust men ingen katastrofinsats. Det sämsta var att släppa in mål i första bytet, det måste ha en förödande psykologisk effekt på laget. Nu vill vi höra hur det egentligen är med Nubben
U137: Skaplig uppryckning i tredje, kanske även i andra men det vet jag inte pga bildstörningar. Det blev lite underhållning så här på lördagseftermiddagen iaf. :)
Johan J: Så länge det är tid kvar att spela så utesluter jag inget. Men visst verkar det trögt och låter kanske osannolikt att man ska vinna (även om jag är nöjd med 2-2 vid full tid i nuläget).
Johan J: Mitt sista meddelande som riktades till dig kan tolkas som både spydigt och ironiskt. Men det var bara ett konstaterande att ditt argument inte är så svårt att acceptera till skillnad från att det är Rådbjer som dömer.
glenninski: Det är inte Rådbjer det är fel på. Han blandar och ger åt båda håll. Timrå når inte upp till den standard som krävs för att vinna mot Luleå idag. Osannolikt att Timrå gör 3 mål på 15 minuter i den här matchen.
Simmalugnt: Backlund tränar på isen ser ut att ha 2 bly benskydd, han är så jävla orörlig när spelet pågår!
Luleå tar slutspelsmatchen lätt med sina nya spelare, Målvakten verkar vara grymt bra! Grattis Luleå, som har scouter som ser era brister, något som Timrå inte bryr sig om.
Kerstin_k: Vad spelar det för roll om han aldrig har dömt en vinstmatch för Timrå? Innebär det att man aldrig kommer att vinna en match där Rådbjer dömer som jag tolkar lungans inlägg. Om folk tror att domarna har något särskilt emot Timrå så får de gärna tycka det. För egen del känns det bara patetiskt att tro något sådant. Men det är ju min personliga åsikt det.
Kerstin_k: Såvitt jag vet 2-0 till Luleå. Och på vilket sätt har Rådbjer bidragit till det? Har man ändrat målskytt från Barteckos till Rådbjer på båda målen eller vad har jag missat? Om jag får ställa en dum fråga.
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Jag det är ju alltid possitivt. Men det bästa var ju att Modo blev så avklädd!!! Luleås publik är inte så avancerad heller hörde jag.