Ambroo: Om det går så var vänlig ooch stäng denna tråd eftersom det bör räcka med en tråd om matchen tik - lhf, den som redan finns heter. Timrå _ Norbotten och det är Janken som skapade den för några dagar sedan redan!!
Laken: Jag tror det kommer handla om att överleva första perioden och jobba sig in i matchen. Utdelning i PP är ett måste för vinst ikväll. Själv förväntar jag mig inget supertaggat timrålag från start, tycker alltid det känns segt där uppe, däremot så förväntar jag mig att man arbetar ner luleå i afton. Spelarmaterialet finns för att vinna, hoppas viljan är där också.
Försvarsspelet är lika dåligt som d är pinsamt att se. Vad tusan är de som händer 1-0 målet va fan de billigaste jag sett ur försvarssynpunkt. Nä skärp er nu fö fan annars kan man undra om nu förlusten mot sundsvall i höstas verkligen va en slump.
Man är ju ruskigt orolig, de ser ju tamt o slappt ut på alla håll och kanter och man undrar hur ledningen funderar för skulle ja vara sportchef eller klubbdirektör och se Timrå spela skulle jag vara väldigt orolig, motståndarna som möter Timrå måste ju vara hur nöjd som helst med tanke på att Timrå är så fruktansvärt bekväma.
Tycker denna period är ett stort fall framåt jämfört med Modo-matchen. Mer intensitet i åkningen hos samtliga. Med nackdelen att man spelar försvarsspel med huvudet under armen och släpper till livsfarliga lägen.
Ja men det finns ju ingen struktur i anfallsspelet alls! Finns ingen på returerna. Kommer ingen på bortre stolpen. Inget tanke över huvud taget utan dom åker omkring som vilsna höns och hoppas på att nån ska raka in pucken.
superfalle: Begriper ärligt talat inte vad du yrar om. Skogs borde bänkas hur som helst. Han gör inte många rätt och det borde till och med du ha sett.
Vi ändrar: dagbladet.se/sport/ishockey/tikkollen/1.213308
Är det nån gång vi ska slå dem däruppe så är det nu...