MB: Backskott från blå, pucken landar framför målet och pärssinen hugger på pucken i samma veva som snenäsan i luleåmålet lägger plocken på pucken. Kuben washar snabbare än ljusets hastighet trots att han står nere i hörnet.
Olle: tror dock signalen kom innan pucken går över linjen. tveksamt, men inte mycket att bråka om antar jag. Motsvarande mål åt andra hållet så hade tvn åkt ut, typ.
Kattgubben: Skulle va kul att se en fler repriser på det där, jag tycker att det ser ut som att Pärssinen är med klubban på pucken innan plocken kommer dit.
En kul anekdot förresten, farsan berättade att en kompis till honom som är någon slags vicevärd i sin hyresgästförening hade hälsat en ny hyresgäst välkommen och berättat att de i samlingslokalen visar alla Timråmatcher med ölförsäljning och trevligt sällskap. "Kom och kolla vetja!" "Nja, jag tror inte det" hade killen sagt. "Vaddå gillar du inte hockey? Det är klart du ska hänga med och titta!" "Nej, det går inte, jag är ledsen, tyvärr"
Rodenbach grand cru är ölen ni ska dricka till hockeyn. Kostar typ 22pix och är fantastisk!
Skål!