föregående säsong plus årets första matcher har verkligen fått mig att uppskatta varje poäng. Det är slutspelspuls i varje match! underhållning är ordet.
Måste säga att jag blir riktigt glad innombords och får en bra känsla när man ser Murley LE och se glad ut efter varje byte, och vid varje avblåsning, och att Perra står och skämtar och skrattar med Murley vid sin Time-Out, det ger positiva vibbar tycker jag.
Jensen_12: just murrans leenden gillar jag också. det finns ju där i princip hela tiden. det går inte riktigt ihop med hans kroppsspråk alla gånger, men ja, det var en schysst sekvens där i time outen :)
T T: Och inte minst ett otroligt skönt spel! Grisluleå hittade aldrig nyckeln till det här låset och det var verkligen en fröjd att se. Exemplarisk bortamatch, kan man vara mer nöjd än så här?
Man vet att groggen tar bra när man kastar fillingarna i toastolen i stället för i tvättkorgen när man ska hoppa in i duschen. Eller så är det bara euforin över tre friska pinnar!
pefr: Hehe ja man kan ju fundera. Det är dock verkligen värt att notera: Vi tar två utvisningar, precis som senast, och när man begränsar chanserna till PP för motståndaren då vinner man också matcher.