nectis: Svedberg är ju överallt. Och då menar jag inte på ett bra sätt, han kastar sig runt och ska göra teveräddningar som om hela världen vilade på hans stålmannen-axlar. Det var ett misstag att ställa honom i målet, han verkar ha ett klent psyke och det sitter uppenbarligen i sedan förra matchen.
Nä han är inte räddaren som alla utmålade honom till på förhand. Han står inte på huvudet i matcher. Det börjar bli mer och mer tydligt.
lincoln: Varenda tekning förloras! Luleås 3a på förlorad tekning. Helt värdelös period och igen släpper vi in 3 mål. Vi skulle behövt ett antal timeouts i den här perioden.Luleå spelar inte ens bra och Timrå spelar inte alls. Luleå åker skridskor och Timrå står stilla. Kan det bli sämre?
Svedberg kan vi ju skeppa iväg, alldeles för dålig alldeles för ofta. Våran viktigaste post i år. Skiter i att han kan spika igen en eller två matcher. Aldrig varit med om maken till ojämn målvakt. Dessutom verkar han vara en stor jävla cry baby.
Är det någon som känner till vad det är för tjomme som sitter och diskuterar matchen med sig själv i luleåboken? Skriver helt obegripligt i koder om gud vet vad - tycker så himla synd om människan.
Jag brukar inte skylla på otur. Men sett över två matcher mot Luleå måste jag säga att Luleå har fett medstuds. Jag trode det hade vänt nör Luleå hade en i stolpen eller ribban eller vad det nu va. Men det har Timrå också ikväll.
Så här ska det se ut Gallo Olofsson Wedin vakna för helvete Freddan kommer tappa matchen har ingen jävel fatta att lill berglund och tant boyes inte har på den här nivån att göra
TimraStockholm: Jag vet inte men matchen känns urtråkig och chansfattig. Vi har inte skapat en målchans i andra och nu är de ikapp. Det är en perfekt match att nypa 3 poäng men vi känns så svaga. Nu 2-3.....godnatt
Mestadels av matchen när vi har huserat i anfallszon så är vi mest ute i sargkanterna och seglar, inte ens när backarna får chansen att ta skott på blå så passar dom gärna ner till närmaste man intill sargen..
josha840: Men för helvete låt Wedin spela med omgivning som kan hjälpa han i offensiven. Nu med två som bara ska spela box tillför inte ett piss framåt åt han.
Nä han är inte räddaren som alla utmålade honom till på förhand. Han står inte på huvudet i matcher. Det börjar bli mer och mer tydligt.