Friman SR: Ja...Pehr Claesson ifrån Alvesta och jag har dömmt hockey tillsammans för ett par år sedan.....en hyvens kille...
Apropå dagens match.....högsta växlen ifrån början som vi spelat de senaste 3 matcherna... I eftermiddag tror jag på en tuff drabbning,men i torsdags bröts den negativa trenden..... Luleå har gått bra senaste tiden,men någongång måste det bli bister sorti även för dem.... Vi är på gång igen.....idag blir det vinst.. KÄMPA TIMRÅ IK KÄMPA!!! Håller tummarna hårt..... Befinner mig på isen i Västerviks Ishall kl:15:00! När jag släpper pucken i J-20 matchen... Västevik IK-Ljungsbro IF! Har tankarna till Coop Arena oxå.... Låt oss gråta av glädje i eftermiddag..
Älska Timrå IK i vått och torrt o i MOTGÅNG ALLTID!!!
Idag Stiginge, idag ska Stålverk 80 tystas i sin konsumkonserv...
Sitter och slötittar på senaste MoDo-matchen och jag hoppas att det resande teatersällskapet TIMRÅ IK har den på en skärm nära sig som peppning, den matchen gjorde vi BRA....
Wennerbergs bortdömda mål när Krizan axlar bort målet var värt ett bättre öde. Ström jobbar som en gris men han får för lite ut av det den frustrerade stackarn. Om jag finge önska, å det får jag ju, då önskar jag att Wennerberg gör två av dagens FEM timråmål och att Ström assisterar galant.... Faaan vad stärkt självförtroende skulle göra gött för dessa herrar för potensialen finns och sedan kan det bli fritt fall uppåt i tabellen.....
SMÅLAND: Tutilurers..... Chefstutilurare: CLAESSON, Pehr Linjekollare 2: SANDSTRÖM, Jan Linjekollare 2: SUNDKVIST, Peter
å ALLT e bättre än Vimseborg......
Trender är till för att brytas.... Efter dagens spel så hade GroKo åtta raka utan förlust..... de HADE det alltså....
Peter Ström tog rätt isso och rätt rillsnören och skottade in tre strutar... å käftar på gästböcker får tunghäfta.... Faan vad coolt det skulle vara....
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
...ursäkta men jag har varit frånvarande ett tag så jag har ingen aning...
Sänds matchen idag på TV eller är det Radiosporten som gäller?