actionleif: Verkar nerviga lapparna, man får hoppas att det inte är några TIK-fans däruppe, med tanke på huliganismen som råder bland "ärthjärnorna" menar jag...
Hurra vilken start! Viktigt att få första målet hoppas jag. I alla fall som det har sett ut på sistone. Timrå IK har inlett jävligt piggt, som det låter...
Frella: Det stämmer ju.. Kanske sjukdom på honom då, men nog lär väl Olsson få lite speltid iaf eller kommer dom att rulla på 5 backar? frågan är ju om Strålman som nyss varit nerbäddad pallar det...
T T: Ja det hade ju inte förvånat med tanke på den eminenta tron på de egna... Dock är det så att han är skadad, ljumske som spökar. När det gäller Olsson så lär inte han få nån istid, då han knappt går in på fyra backar i J20... Anledningen till att han är med stavas skador på backsidan även i A-jun.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen