jonmannen: Nej, inte mot DIF borta, då Warg var ende målskytt på straff. Han har svarat för ett ass. borta mot Malmö, ett mål hemma mot Brünass nu senast, och ett mål idag. Nästan full pott iaf! ;-)
DJ Hemp: Visst sjönk hon på tok för långt ned för att det skulle kännas ok. Samtidigt kan det kanske vara värt att komma ihåg att hon som det troll hon är helt av allt inte behöver få det näringstillskott som krävs för att hon ska ramla över oss här igen. Således kan det kanske räcka med "om, och hur och varför", i just hennes fall.
Angående Kickan förklarar det varför det inte längre står "avstängd till maj" eller vad det nu stod på hennes sida. Jag har konverserat med henne och respekterat henne en tid, men jag har full förståelse för att hon till slut stängdes av. Dravlet om 60 000 i månadslön och diverse påsättningar hör bara inte hemma i ett hockeyforum. Komplex eller...!?
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen