Danfj: Han är inte ens en elitseriespelare. Jag förstår inte varför vi skulle ha kvar Ryno. Som det är nu så är han sista forward och det är ett hån mot honom när han får stå tillbaka för vissa.
fighter: Ja men det räcker med att Luleå gör ett mål till för att det ska kännas fördjävligt. Du kan väl inte vara nöjd med 2-2 då vi haft en 2-0 ledning,
fighter: 3 saker man önskar sig nu innan slutspelet är att skytter kommer igång och att det kommer lite vinster så självförtroendet är på topp + att J.Hedström kommer igång
Ambroo: Tjecker i underläge brukar inte vara bra.Men man vet aldrig i årets elitserie.Men om timrå bara går in med inställningen att vi ska faan vinna ikväll så lyckas dom.Luleå måste göra minst 2mål för att vinna tror inte TIMRÅIK släpper in 2mål till ikväll.
fighter: För mig är det viktigt med att man går in i slutspel med en bra form. Optimism, jag är skeptisk. Nervig, javisst.. För övrigt känns det som timrå_ik med sin optimism sprider taskiga vibbar. Men det är kanske bara jag det. Jag gillar låg profil.
DJ Hemp: Ja det blir tufft att hålla detta. Det känns som att Luleå i kraft av att får börja i PP kommer att trycka på i tredje med. Förhoppningsvis kan vi hålla tätt och kontra in ett mål. Sen avgör vi i öppen kasse.
Skulle vara kul att få göra 4 mål. Men huvudsaken att vi vinner förståss. Spännande kommer det bli.
Ambroo: Pust... som spelet ser ut just nu så orkar vi ju inte stå upp på det sätt vi behöver för att kunna hålla den här ledningen. Det är så det känns. Nu luftade man väl Wennerberg vad det verkade och det var ju synnerligen förståndigt. Vass coaching där, Kenta! Utvisningarna kan nog bli det som knäcker oss, för fem mot fem så kommer Luleå inte till några större farligheter.
De snackades om att Timrås höst form var tillbaka, bara att lita på de för då va Timrå grymma i tredje perioden. Hoppas dock att backarna håller ut. De kan inte vara jätte pigga, de är ju faktiskt bara 5 st. Har Olsson lirat någon som hört hans namn på webbradion?
73Sjöbba: Det är bra.Det behövs lite optimism härinne nu det är så mycket negativa tankar hos en del.För egen del så känns det som att jag är nöjd med en 5:e plats allt för att slippa möta frölunda i kvarten.Men det är klart en 5:e plats är ingen garanti för det.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.