erathoo: vi åker fan ur i år. Jag har aldrig sett ett timrålag som är så fruktansvärt långt ifrån närmaste konkurrent. Sätt in panikåtgärder redan nu och be till gudarna att man hinner sätta någon som helst karaktär i det här laget inför kvalet.
JonteD: skojar lite bara..gillar vikingar oxå och dess historia. Har läst mycket om Vikingar och Svensk historia från 1300 talet till nutid. Brukar ta hojen varje sommar och besöka nåt slott..va kör du för hoj?
roger_sundsvall: såååå typiskt för ett bottenlag..... först missar man öppet mål,sen druttar man på ändan ....och mål i arslet. 4 skott 3 i mål ....heja heja....
8671: Byt målvakt Freddan nu då...😁! Synd detta med hur man hanterar Brattström. Så det lär nog stämma att han vill lämna vad jag fått höra! Och vem skulle inte det med sånt pinsamt agerande ang målvaktssituationen...
TIK-Lund: det är hockeydagis. Sätt dig på bänken för helvete. Och Freddan, coacha laget istället för att stå och dividera med målvakten du precis bytt ut. Fast det är klart, om den ena målvakten får göra 4 tavlor och släppa 7 puckar i en match så skulle jag också bli förbannad om jag blev utbytt efter en tavla.
Andersson: Pinsamt agerande av den jäveln på ren svenska!!! Hade aldrig bytt om Svedberg stått!!! Fruktansvärt beklämmande. Hade kunnat bytt Svedberg i säkert fyra-fem matcher. Men han vågar tyvärr inte...😈!
Var det Ljunggren vår 3e målis hette??? Kanske värt att prova han. Kan ju knappast bli sämre än vårat par just nu. Herregud denna har egen som helst tagit!
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.
mission impossible
5-2
nuuuuuuuuuuuu är deeeeee
bedrövligt
jävla k*k spelare