cloon: Om jag inte minns fel så blev han petad i slutet av dem dära 20 matcherna vilket gjorde att han steppade upp. Slängdes in i den ökända "Bankkedjan" som var en jävligt stabil counter till Djurgårdens första kedja.
Kebab_House: Min tanke med Walli är att han är en kille som man flyttar upp hierarkin när anfallsspelet går i baklås, som mot tex Växjö. Walli är oerhört innovativ/explosiv i sitt spel och kan skapa lägen ut ingenting. Han är avig, snabb och har ett bra skott. Återigen, om han får bort lite slarv och hittar rätt i banan, så är the sky the limit! Enligt mig! Talang sa Bill, snart lyfter han sa Bull.
Kebab_House: nja , tveksamt faktiskt . Ja har sett varenda match som Timrå har spelat utom 2 sen 2006 så lite koll får ja nog säga att ja har :) . Nu var de ingen kritik emot dej , utan ett konstaterande . Ja tycker också att tex Hartman är kallare än ett isblock och Walli borde lyftas upp . Ja tyckte även inför säsongen att J.J var seriens sämsta målvakt. De har ja glatt fått tugga i mej varenda match , :)
cloon: Kom igen nu Timrå! 3p ett måste ikväll. Var på tå från start. Är orolig över denna match. Om vi förlorar har vi Skellefteå nästa omgång och det kan bli 3 raka förluster. Viktig match idag!
Piss! Missade att ladda mobilen. Så inga inlägg från mig. Men i alla fall på plats med Norrlands Guld och en fet snus. En del snygga brudisar här också. Ska snart leta upp bortastå som vanligt. Forza Timrå!
superfalle: Tror jag faktiskt har bra mycket bättre koll än dig och jag sitter inte och gnäller efter varje förlust tycker bara att spelare som walli som har gjort det bra borde få en chans i en högre kedja istället för att sitta i 4de och till exempel hartman som inte alls har vart bra. Bara för att jag skriver vad jag tycker behöver du inte bli upprörd och skriva att jag bara skriver bara massa negativt om timrå när dom förlorar. Håller på timrå i med och motgång
Kebab_House: de är nog av den här anledningen som såna som du och jag sitter hemma i soffan med en öl och smattrar på tangentbordet , och ante leder Timrå , vi skulle inte ha nån kontinuitet i laget utan punda hit och dit med spelare efter varje förlust
Varför är Ante så rädd att testa nya kedjekombinationer. Effektiviteten framåt är inte helt bra då ska han väl kasta om och testa. Varje försök behöver inte tio omg för att utvärderas.
Fattar inte att ställer upp exakt samma som förra gången visst det har funkat, men tycker man borde testa något nytt. Fattar inte att hartman får spela i första och walli får spela 4de, han har vart så mycket bättre än så
DJ Hemp: planen var att jag, sonen och två skånska kompisar (med Timråtröjor på) skulle åka ner till matchen idag. Men det blev antibiotika på sjukhuset istället. Sonen som åkt på nått skit. Snacka om taskig tajming.
Då hoppas jag att vi kan gå på det. Vänder man hemåt med 1-4 i ryggen kan man känna sig nöjd. Befarar dock att det blir jämnare än så. Målsnålt och segt? Ungefär som man känner sig själv.
Pojken tippade några matcher som Rögle 5-2, IKO 3-0, LHC 2-3, Brynäs förlust och sist 1-3 till till Växjö utan blev 0-3.. jag börjar fan be om inga gissning längre. Idag tippar han 1-4 Timrå. Så man är lite glad iallafall hahah
Vi har ganska nyligen tagit trepoängare mot IKO (3-0), Rögle (5-2) och MALMÖ (7-0!), så det är lugnt. Lägg ett par tvåpoängare med uttagen målis på det, så inser man att vi någorlunda har rosat marknaden på sistone - förutom senast. Dags att studsa tillbaka idag? Känner mig tyvärr lite nervös och inte alls särskilt segerviss. Kan bero på att man är utarbetad och trött (har inte haft semester sedan juli 2021). Varje dag är en ny kamp. Hur formerar vi laget idag? Ska leta efter information.
lincoln: Mycket bra liknelse med skidåkning. Slakmota(AssarRönnlund-uttryck tror jag) och driva på över krönet. Har våra rödvita hjältar pannben och lungor för att just driva på över lönndryga krönet Redhawks borta? Vi får hoppas det.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·