1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590402 inlägg · 6216 ämnen

Malmö-TIK

« · 827964 · » Till forumet

Sv: Malmö-TIK
Är Warg sjuk? Eller har han pratat med kråkorna som det sägs?
Skulle det vara så ska han skickas dit omedelbart.
Kommentera

dr-nix: Ska bli intressant att följa honom nu o se vad det är för en sorts back o om vi ska vara glada för att han går till oss.
Kommentera

Expressen har tydligen frågat Marttinen och han har svarat "Ingen Kommentar"... okej det behöver inte betyda att informationen stämmer men om Media varit ute och cyklat så hade han nog nekat att uppgifterna stämmer.
Kommentera

TIKbiff: Ja, det är nog bättre att säga "inga kommentarer" istället för att som Helber blåljuga.
Kommentera

TIKbiff: hmm jo
Kommentera

dr-nix: Klart som korvspad att de inte går ut med det innan säsongen är över....
Kommentera

dr-nix: förutsatt att det som står i tidningarna stämmer givetvis. Men det brukar det inte göra så ofta.
Kommentera

dr-nix:
Är nog samma sak med tränare, allt lär säkert vara klart men man kan inte gå ut med det förrän säsongen är slut, där han är tränare idag ;-)
Kommentera

TIKbiff: tyvärr är det nog så. Troligtvis är inga papper påskrivna och då kan TIK inte heller gå ut officiellt.
Kommentera

dr-nix:
Du vill med andra ord att Nubben,Kenta, eller TJ
hör av sig?
Det är nog de enda säkra källorna du kan få.
Kommentera

dr-nix: Jo då, jag har varit här ett tag o läst alla möjliga o omöjliga "säkra källor". Men hur vet man om en säker källa är en riktigt riktig?
Det får framtiden utvisa el. hur?
Kommentera

dr-nix: "säker källa" är, då tänker.... (sorry några ord försvann där)
Kommentera

Som konstarerats, den här skadeföljetången är inte utan komiska poänger. Efter att ha harvat på tre femmor större delen av säsongen hade man plötsligt lyxproblem i form av en forward för mycket. No probs - vi låter två av centrarna vara sjuka, så blir det likförbannat pannkaka av allt ihop. Sanslöst. Första, andra och tredjecentern borta.
Finns det ö h t något liknande, historiskt sett?

Har hopp om poäng, men det kan lika gärna skita sig med besked. Vad sägs om en skada på Johan Andersson fem minuter in i första?
Kommentera

Åke the Myth: du vet med andra ord inte vad en "säker källa" tänker jag inte förklara det heller. Har du läst forumet dom senaste åren bör du veta redan.
Kommentera

Mappe: Jag tror på en "bragd". Pärssinen gör minst 3 baljor, Hedström 2 Sanny 1 Ryno 1 osv osv.
Jag är överoptimistisk idag, kräver en seger!
Kommentera

dr-nix: Vad är det för skillnad på en riktig källa kontra en "säker källa"?

Jag har en kall källa men det räknas väl inte?
Kommentera

Hur är det med Marttinen, stämmer det som står i City osv. Vill bara veta om någon har någon riktig källa att kolla med. Snälla undvik att svara på detta om ni har en "säker källa"..
Kommentera

The danman: Exakt....hur svårt kan det vara att spela center egentligen?
Åka i mitten på planen och passa punkarna till snabbt åkan de forwards på sidorna.

Del av kaka!
Kommentera

1 center att tillgå ikväll men det spelar ingen roll! 1-3 blir resultatet och 2 mål av pärsinen..
Kommentera

Shadar Logoth: Jag tror han syftar på Mange Nilssons bravader.
Kommentera

timrå_ik: Pärssinen-Andersson-Robban-Nyllet. Ingen centeruppställning som impar precis. Tar vi poäng ikväll är det fan i mig en bragd!
Kommentera

timrå_ik: ???
Kommentera

ja men tur att dom bara är sjuka eller dom kräks vell så mkt så dom blir skadade
Kommentera

Ambroo: Ajameja. 2.85 på Malmoe sa du?

Dax att hålla sig borta från den här ångesten, etc etc.

Humor.
Kommentera

Mappe: Det luktar kön...
Kommentera

Mappe:

Helvetes jävlar! Nu loggar jag ur för ett tag...
Kommentera

TT & Shadar Logoth:

Joji, även i "Kenta snackar" står att läsa om Regins eventuella icke-medverkan. Men att också Warg skulle missa matchen hade ju bara varit för mycket...

Ambroo:

Tack! Hittade även citatet i Citys pappersupplaga. Kan programmet ha sänts på nytt så här långt efteråt? Det var ju ett helt år sedan jag träffade Sanny. Jaji, trevligt var det när det begav sig i alla fall...
Kommentera

Mappe: Usch och fy, det stämde. När ska eländet ta slut! (länk)
Kommentera

Shadar Logoth: Äh de retas bara lite för att skapa lite go TIK-ångest igen. Lugn o fin nu.
Kommentera

Skarin: Haha. Som jag alltid har sagt. Hellre nyheter för sent än aldrig alls:-)
Kommentera

timrå_ik: Guten morgen.
Kommentera

timrå_ik: Det verkar så.....
Kommentera

har malö värva en spelare till den här säsongen och nästa säsong ska han spela i timrå?

Ta Malmös backnyförvärv Jyri Marttinen till exempel.
Som i går skrev på för Mif den här säsongen ut. Men (som City avslöjar i dag) också har gjort klart redan nu med Timrå till nästa säsong.
Kommentera

DJ Hemp: I dagens ST finns föjande under Nedsläpp....

-Peter Regin var sjuk under gårdagen och osäker på spel.
Kommentera

DJ Hemp: Läs hennes presentation. Det är en bra tjej men hon blev kanske lite för ivrig att delge oss på HS denna nyhet.
Kommentera

Det finns ingen som känner denna "Irre" och därmed har någon koll på sanningshalten i hennes inlägg...?

I dagens "Kenta snackar" kan man då inget läsa om dessa påstådda sjukdomar...
Kommentera

T T: Kan vara något sådant kanske... Förhoppningsvis innebär det att åtminstone Warg lirar ikväll. Den som lever får se.
Kommentera

Skarin: Då gissar jag på Sandström och att det finns hopp om spel trots allt.
Kommentera

Skarin: Om nån person vet bättre och raderar felaktiga inlägg så måste väl den personen också kunna tala om hur det egentligen ligger till.
Kommentera

Skarin: Ser inget kul i att Regin och Warg är borta....
Kommentera

T T: Det stämmer. Och jag ser vem som tagit bort inlägget. Detta kan innebära att irre har varit ute och cyklat. Vi får hoppas på det.
Kommentera

Skarin: Hur vet du det, vilka är dina källor?
Kommentera

Vem fan har raderat Irres inlägg????!!!!??!
Kommentera

Laken: Hahaha.

Niskanen, Lotvonen, Hahl. Det visste ni va? Eller?
Sedan är både Regin och Warg borta. Kul va?

Jag var nykter i morse, nu börjar det ordna upp sig.
Kommentera

Skarin: Men för fan är det inte bättre att berätta istället för att svara istället....?

Om jag är blind.....?
Väntar mig möjligtvis en sådan kommentaren från min 9-årige son...
Kommentera

Skarin: Irres inlägg 13.08 är faktiskt mystiskt försvunnet.
Kommentera

Skarin: Förklara vart det står istället.
Kommentera

Shadar Logoth: Håller med, jag har också letat och letat...?
Kommentera

Shadar Logoth: Blind?
Kommentera

Det står inget om nåfra djävla skador i den här tråden...

Berätta någon som har tid och lust...

Vilka har blivit skadade/sjuka...?
Kommentera

« · 827964 · »