Expressen har tydligen frågat Marttinen och han har svarat "Ingen Kommentar"... okej det behöver inte betyda att informationen stämmer men om Media varit ute och cyklat så hade han nog nekat att uppgifterna stämmer.
dr-nix: Jo då, jag har varit här ett tag o läst alla möjliga o omöjliga "säkra källor". Men hur vet man om en säker källa är en riktigt riktig? Det får framtiden utvisa el. hur?
Som konstarerats, den här skadeföljetången är inte utan komiska poänger. Efter att ha harvat på tre femmor större delen av säsongen hade man plötsligt lyxproblem i form av en forward för mycket. No probs - vi låter två av centrarna vara sjuka, så blir det likförbannat pannkaka av allt ihop. Sanslöst. Första, andra och tredjecentern borta. Finns det ö h t något liknande, historiskt sett?
Har hopp om poäng, men det kan lika gärna skita sig med besked. Vad sägs om en skada på Johan Andersson fem minuter in i första?
Åke the Myth: du vet med andra ord inte vad en "säker källa" tänker jag inte förklara det heller. Har du läst forumet dom senaste åren bör du veta redan.
Hur är det med Marttinen, stämmer det som står i City osv. Vill bara veta om någon har någon riktig källa att kolla med. Snälla undvik att svara på detta om ni har en "säker källa"..
The danman: Exakt....hur svårt kan det vara att spela center egentligen? Åka i mitten på planen och passa punkarna till snabbt åkan de forwards på sidorna.
Joji, även i "Kenta snackar" står att läsa om Regins eventuella icke-medverkan. Men att också Warg skulle missa matchen hade ju bara varit för mycket...
Ambroo:
Tack! Hittade även citatet i Citys pappersupplaga. Kan programmet ha sänts på nytt så här långt efteråt? Det var ju ett helt år sedan jag träffade Sanny. Jaji, trevligt var det när det begav sig i alla fall...
har malö värva en spelare till den här säsongen och nästa säsong ska han spela i timrå?
Ta Malmös backnyförvärv Jyri Marttinen till exempel. Som i går skrev på för Mif den här säsongen ut. Men (som City avslöjar i dag) också har gjort klart redan nu med Timrå till nästa säsong.
Skulle det vara så ska han skickas dit omedelbart.