fighter: hoppas det dom skjuter för lite 9 skott på mål i andra perioden men nu hoppas vi att dom kan gå in och lägga i högsta växeln i sista då kommer dom att plocka hem en 3 poängare
dr-nix: Dom är förjävla dåliga!!! hoppas dom kan höja sig i tredje malmö går ju på högsta växeln timråik lägsta.hoppas dom kommer ut i tredje med bakåt kammat hår...
Äh, vafan. Nu är det match !! Sluta gräma er över en nervös kommentator och håll istället tummarna för boysen i rött och vitt. Vi är säkert rätt många här inne som någon gång varit nya i en stor ansvarskrävande uppgift.
pratarn: Sitter o funderar på när 1:a japanen inträder? Är det när man passar mitt in i slottet o nån skjuter direkt i mål? El. är det en lobbpuck o skott på volley?
Ett tips är annars att läsa onlinerapporten på www.malmoredhawks.com Cedervall brukar vara fyndig och opartisk nog att även bortafans kan ha behållning av den.
Red-line: skulle inte tro det iallafall för oss som lyssnar på webradion. jag har uppfattat att det står 0-0 men det är ju typ det enda man kunde uppfatta
El Maco: Ja jag trodde han skulle referera matchen men som du ser av inläggen fattar ingen nånting om hur matchen ser ut el. är. Det är gurkburkar, öh öh,timråspelaren malmöspelaren, nåt som lag som är närmast målet geografiskt, öh öh historia över säsongen som gått osv.
Åke the Myth: Du måste ju ha fantasi för bövelen... ;-)
Han sitter ju jätte högt upp under taket och kommenterar. Då ser isen (om man vill) ut som en klassisk gurkburk med lock på ena kortsidan. Lirarna är små inlagda som simmar omkring i detta frysta spad.
Det gäller bara att ha tillräckligt mycket fantasi... ...eller röka rätt grejor...