Jag skulle nog inte vara speciellt lyrisk av att kommentera en händelselös match som står 0-0 in i tredje perioden...
En snabb blick på tv.nu säger att det just nu visas Efterlyst på trean, Criminal minds på femman och höjdpunkten: Universal soldier: Återkomsten, på tv 6.
Kommentatorn sitter säkert och tittar på samma tablå som mig just nu...
fighter: hoppas det dom skjuter för lite 9 skott på mål i andra perioden men nu hoppas vi att dom kan gå in och lägga i högsta växeln i sista då kommer dom att plocka hem en 3 poängare
dr-nix: Dom är förjävla dåliga!!! hoppas dom kan höja sig i tredje malmö går ju på högsta växeln timråik lägsta.hoppas dom kommer ut i tredje med bakåt kammat hår...
Äh, vafan. Nu är det match !! Sluta gräma er över en nervös kommentator och håll istället tummarna för boysen i rött och vitt. Vi är säkert rätt många här inne som någon gång varit nya i en stor ansvarskrävande uppgift.
pratarn: Sitter o funderar på när 1:a japanen inträder? Är det när man passar mitt in i slottet o nån skjuter direkt i mål? El. är det en lobbpuck o skott på volley?
Ett tips är annars att läsa onlinerapporten på www.malmoredhawks.com Cedervall brukar vara fyndig och opartisk nog att även bortafans kan ha behållning av den.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️