73Sjöbba: Räcker tydligen med att Pärssinen är med i line-up för att Jånte ska pyttsa. Nu håller vi tummarna för att Timo håller sig frisk resten av säsongen och att Regin o Warg inte e allvarligt sjuka.
nord: Skönt med två poäng. Ganska starkt med tanke på att 3 av 4 centrar var indisponibel. Riktigt riktigt roligt att Jonte fick hänga en kasse. Underbart! Hoppas att det höjer honom, att han känner att han kan igen och blir så där underbart bra som bara han kan vara. Vem assisterade honom egentligen?
lincoln: Ja det var skönt med 2pinnar.Vilken jävla skitkommentator jag har mailat SRoch talat om vad jag tycker och det var inga snälla ord.Jonte verkar ha varit bra men det vet man inte om det stämmer eller hur det gått för pärsinen.Nu tar vi revanch på knätoffsarna på lördag.
Är det inte lite karbonpapper på första mötet i höstas? Vill minnas att det var ledning sent i matchen för TIK med 1-0 då också och att MIF kvitterade i slutet samt att Jonte avgjorde även då i sudden. (Det sista är jag säker på)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.