barbarossa:Ja,tänk vilka matcher han har fått gå in i....årets sämsta och näst sämsta Timråinsater och det är inte lätt att komma in och göra underverk vid 0-4 med spelare som hänger med huvudet......Hedra FREDDAN istället....kanske dags att låta han stå ifrån början istället.....? Kanske gör han underverk..
SMÅLAND: jag håll fan med dig alltså fredde har ju kanppt blivit matchad innan han kom in ikväll hade han stått en period. Och det var mot MIF. Jag tyckte han gjorde en jävligt bra match Fredde med tanke på att han knappt stått något så. Som småland sade leve Fredrik Andersson
Håckla: Må tänkas till nästa säsong,men århundradets största målvaktstavla i Sverige är ändå Salos i matchen mot Vitryssland i OS......kolla in Sandberg och Wanhainen....landslagskeeprar som läcker som såll.....Stötta Freddan istället för att stjälpa....inte lätt för honom att komma in matchoerfaren vid läget 0-4 och med spelare utan kämpaglöd....
Håckla:Håller med dig,men det finns ju en naturlig förklaring varför inte Freddan håller klassen.....han har ju knappt ingen matchvana i år eftersom att han alltid vaktar båsdörren,men en Freddan på topp är en mycket bra målvakt,men utan matchvana kan han inte uppnå sin rätta klass och apropå Kapanen så var han rätt så öppen mellan benen ikväll så det var inte hans kväll heller,men man ska inte klandra målvakterna för kvällens insats....Timrå gjorde en riktig plattmatch ikväll hela laget... Men det är bara att ta nya tag...VI GER ALDRIG ALDRIG UPP..
Frella: Men vi har sett värre tavlor från andra målvakter iår... Dock var det väl inte bra men målvaktskris när han har stått 30 minuter är väl att ta i eller??
Oj Oj Oj...Vad händer om Kapanen blir skadad ?, om Kapanen är ur form ?... Freddan håller absolut inte måttet, borde inte en "skaplig" målvakt värvas snarast ?... Tänk om det blir slutspel !. och vi har Freddan att stödja oss på !... Dax att lätta på börsen !
Turkiska Tiken : samtidigt tycker jag att det känns skönt att föreningen tar ansvar för ekonomin! Det är inte bara några säsonger nu som gäller, förhoppningsvis så kommer vi vara i SHL en lååång tid framöver!
Kanske gör han underverk..