Nu har timrå ik haft sin första isträning, då kan man undra vad händer nu med Marcus Sjöberg, blir han klubblös eller?. Jag har hört att mora hade varit iskalla och ville knappt ha honom längre. Om han skulle gått till Sundsvall borde det vara klart redan. Han kommer knappast tillbaka till Timrå, kanske som assisterande bänkvärmare då lr?. Jag funderar också på Jörgen Ericsson (osäker på stavning). Blir han också klubblös?.
Båda dessa spelare borde ju platsa i många allsvenska klubbar.
Undrar bara om det är nån som vet nåt eller hört nåt om hur det ska gå för dessa 2 grabbar.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Han kommer knappast tillbaka till Timrå, kanske som assisterande bänkvärmare då lr?. Jag funderar också på Jörgen Ericsson (osäker på stavning). Blir han också klubblös?.
Båda dessa spelare borde ju platsa i många allsvenska klubbar.
Undrar bara om det är nån som vet nåt eller hört nåt om hur det ska gå för dessa 2 grabbar.