1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590291 inlägg · 6216 ämnen

Marknad

Sv: Marknad
Hoppas TIK fortsätter att sköta ekonomin,och inte som GIF "tappa" bort säkra pengar.
Att då satsa på att få in lite reklam på nätet borde ju vara ett bra sätt att ,förhoppningsvis, öka inkomsterna.
Kommentera

Doktorn: Det finns säkert en förklaring det är jag helt övertygad om........men om den är bra eller dålig, därom tvistar di lärde. Kanske händer det nåt ikväll.....eller imorrn....kanske
Kommentera

I januari samt i mars konstaterade man att man skulle satsa på
IT-projekt/ försäljning på hemsidan. Men, man kanske avvaktar ny organisation. En klubbdirektör ska väl tillträda snart.!?
Är det därför man avstått från att sälja annonser? Det kanske finns en förklaring innan man beskyller folk för att inte göra sitt jobb.
Men, liite märkligt är det.
Frågorna uppstår som vanligt före svaren! Hoppas att det blir lite reda i detta..
Kommentera

Jag roade mej med att gå in på webbshopen och kolla........man vill ju bara gråta, ingenting har hänt sen i våras, det ligger olika priser på bla kortlek och paraply. Reklambolaget som tycks ska sköta detta måste ju endera ha blivit hjärndöa ELLER kan det vara så att det är marknad som sover även på supporterprylar????
Kommentera

Precis......så är det
Kommentera

Dängroth: Styrelsen har haft det på dagordningen t.om. flera gånger tror jag. Men nu är man kraftigt less. Det händer absolut ingenting på denna punkt. Det är så synd eftersom det skulle generera en hel del pengar/säsong. Det enda som stoppar är marknadsavdelningen själv.
Kommentera

Jag stämmer in i önskan. Om vi ska öka omsättningen så borde man väl åtminstone prova att sälja reklam på hemsidan, annars går man väl inte mot de uttalade målen som föreningen ställt upp.
Styrelsen kanske måste lyfta upp det på dagordningen.
Jag utgår från att alla vill föreningens väl.

Marcus: Vad har hemsidan för besöksstatistik?
Hoppas detta är påtalat för ledningen.
Den är vad jag förstår mycket välbesökt särskilt med nya "hockeysnack".

Reklamplats borde inte vara svår att sälja om inte någon stor sponsor satt stopp för det av någon anledning. Hoppas de betalat bra för det i så fall.
Kommentera

Mycket skit har man skrivit, Men!! Nu kräver vi snart ett svar av ansvarig för marknad eller styrelse, För grundregeln säger väl att sköter inte personen/er sitt arbete så är det fel person/er på fel plats, och det bör åtgärdas är så i alla företag borde gälla även i företaget Timrå ik,,, Följande saker har jag personligen hör det klagas på, souvenirerna där affärerna klagar som säljer dom att det är så himla trögt att få nya grejer som blivit slut, så dom lessnar snart,,, Internet Baner reklamen bara svagt att inte få till det, Men vänta tills Marcus blir less och ni är utan webbis också, sumpar person/er så pass mycket pengar det är frågan om, DÅ!! Skall dom omplaceras för kompetent personal finns det gott om,,,, det är väl för h-vete inte en kamrat förening,, slut med att hålla varandra om ryggen och tycka att man är så bra och duktig dags att agera nu.
Kommentera

Marcus:
Jobba på att sätta tillbaka gif-bilden där det stod "Annonsplats"... Det var ju en sån vit ruta där i mitten förut innan WebAid kom in i bilden. Nu ser det mest bara ut som att hemsidan flippat ur...
Kommentera

Jimmy m.fl.: Det får vara såhär någon timme. Självklart jobbar vi/jag på att täppa till tomrummet.
Kommentera

Marcus: Lägg tillbaka det som låg där, tyckte att det såg snyggt ut... Nu ser det ju rent ut sagt fult ut... Men visst borde det gå att locka dit nåt företag med en annons, eller?
Kommentera

Marcus:
Ta tillbaka annonsplatsen och skriv: "På den här annonsplatsen hade det varit en annons om Timrå IK hade haft en bättre marknadsavdelning." Då kanske Norrbom & Co vaknar.
Kommentera

Almatea:
Det har alla utom Marknaden i Timrå begripit,,dom är fortfarande i Flygblads stadiet, och tror att det är bässta sättet att marknadsföra sig på,,,,Men som Eriksson kommer dom väl på alldelens för sent att det är IT och kunden som bestämmer,,,

Hmmm,,undra om dom har copiator eller om dom fortfarande kör med stensilapparat
Kommentera

Marcus: Det blev inte bara lite tomt det ser ju helkonstigt ut. Var du tvungen att ta bort allt. Ska det vara så svårt att få någon att annonsera där? Det må ju vara ett kanon ställe att ha en annons eller?
Kommentera

HH och Friskan: Ni behöver inte oroa er för annonsplatsen längre. Jag tog bort den eftersom den knappast kommer att användas denna säsong heller. Retar mig bara när jag ser på den. Men lite tomt blev det nu va =)
Kommentera

Friskan:
inta bara din skärm,,,Och du begär under med, ställ frågan nässta år då kanske dom börgat fundera vad den vita rutan med annonsplats är för något,,,,

Under tiden har jag ett tipps: Tag ett stycke White board penna, skriv dit ett namn,,,,,Eller små lappar,,,och tejpa fast,,varför då inte tejpa fast ett helt knippe i olika färger så kan du sitta och blädra snabbt så får du lite häftig efekt,,,,

Men White board pennan, tugga inte på den för den innehåller sprit,,JAG SA TUGGA INTE!!!!!!!!
Kommentera

Marknad
På min skärm är det ledig annonsplats i Bannern undrar om marknad uppmärksammat det??
Kommentera

« · 5478