1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590936 inlägg · 6217 ämnen

Matchprogrammet

Matchprogrammet
Finns säsongens matcher någonstans på sidan ? Jag behöver vägledning.
Kommentera

Sv: Matchprogrammet
FH: Gör som jag. Beställ supporterklubbens "på tur tröja" Där bak på ryggen finns hela rasket.
Kommentera

Smokey:
Är det med eller utan svans?
Kommentera

Smokey:
Vet inte hur du är skapt, men går så himmla tungt att vrida huvudet sissta biten för att läsa,,,,,Men jag vet en som har det i Datorn jag, mycket enklare he he,,,,,,,
Kommentera

Kongo: Den med svans så klart. Vi är dom snällaste jävlarna som finns...
Tänk när jag ropade åt den strippande "flerbarnsmammatypen" i Tranås ishall att hon INTE skulle visa pattarna...

Omtänksamt var ordet.

HH: Smutta på några väl kylda HELL så går det mycket lättare... Dansa med dig själv som Dag Vag uttryckte det...
Kommentera

... Borde det inte vara en given slogan på ryggen på tröjorna med svans?
"Vi är dom snällaste jävlarna som finns"

Snacka om att den skulle gå hem bland sponsorer och journalister... Tror tom. FH skulle gilla en sådan...

Vad säger supporterklubben?

"Vi är dom snällaste jävlarna som finns"
"Dommarn är dum, jättedum"
;-)
Kommentera

Smokey:
Jag kan specialbeställa en svans-tröja till dig.
"Jag är den dummaste jäveln som finns"
Kommentera

Smokey:
Dansa!!,,,du är f-n inte klok tillhör kattegori motion och det finns roligare allternativ till, skulle vara om du bjöd upp då,,efter några HELL i fullmåne, och sett filmen "Dansa med vargar".

Hmmm en slogan mot FBK kanske
Kommentera

Har du copyrighten på den slogan Kongon?
Kommentera

El Maco:
Ja, men bara på dig och Smokey.
Kommentera

...ska nog skaffa rättigheterna till Laken och Patrick också. Fast dom blir nog dyrare då'ra.
Kommentera

Kongo: Nu e du dum. (Ska uttalas med Lena PH-dialekt)

Nu kör vi lite klassisk frågesport...

Tänk att delar av det forntida Timrå IK (Vivstavarv) mötte Matfors och vann med
10-0 för några år sedan... En av alla Näslundare piskade in 4 baljor i den
matchen.
En annan del av det forntida Timrå IK (Östrand) spöade Matfors med 7-3 samma
år.
En Dahlinare stänkte in 3 strutar.

Fråga.

Vilken säsong startade elitserien?
Kommentera

Smokey:

Neu eu deu deum,,,,,,,,,,,,,,,,,,Svar på frågan 1975
Kommentera

Smokey: Lugn, tror Matfors Beavers kommer att ta revansch efter dessa svidande förluster för några (?) år sedan.. :)

Och till er andra tänkte jag bara tillägga att till säsongen när man bantade ner till 10 lag så tappade TIK Bulla till Hv71, det var då det började gå utför o den storhetstiden började ta slut...
Kommentera

Jimmy : Jag skulle vilja påstå att förlusten av Finn Lundström var ännu mer kännbar. Dessutom spelade Bulla back då och dominerade inte alls på samma sätt som under forwardsperioden.
Kommentera

HH:
Har du attityd!?
;)

Än är inte slaget vunnit. Jag kan försöka kolla upp vilket år serien började kallas elitserien, och återkomma i ärendet.
Kommentera

FH: Sorry!... Glömde visst bort att nämna Finn... Visst var Bulla kanske lite på dekis men han var nog viktig med sin erfarenhet och sedan under de åren som forward så var väl Bulla den bästa poängplockaren i laget under flera säsonger...
Kommentera

Lage Edin, "Biffen"... Många erfarna ankare som valde att varva ner efter det
däringa Succeåret...

Blir nästan lite tagen när jag sitter och läser den där fantastiska "Timrå IK en
klassiker"

Kevin O Shea... Ja, jävlar.
Kommentera

Smokey:

Sluta mobbas, Jag vet att den boken är bra, jag vet att den inte går att få tag i.

Någon som vet var man kan köpa den? Ill ha en!!!
Kommentera

HH: Jag har flera stycken, varav jag vunnit en i en värvartävling (hade röta där). det är bra att ha många "En Klassiker".
Kommentera

Friskan:
Okey, jag ger mej du är bättre än mej alla är bättre än mej,,Jag är en liten skit som inte har en "Klassiker".

Men kom inte och säg att jag har några större psykologiska besvär och inbillnings sjuka,,,Men jag tror det är en plan av Marknaden för allt vackert som HH skrivit och står för om dom, så på det viset blir dom slut så fort HH ska ha boken...

Snälla Marknaden jag ber bryt förbannelsen bara en liiiten stund, Jag lovar på mina bara knän att skriva något snält nån gång efter vad mitt förstånd tål, om jag får köpa den boken, kan tom ge någon en puss på handen.
Kommentera

HH: Du kan få låna och kopiera .....den har endast 304 sidor , men det är ju klart att det kan ju bli svårt att kopiera den otroligt vackra röda pärmen.
Kommentera

Friskan:
Vad gullig du är,,,,64 dubbelsiga A3 blad klara en modärn kopiator,,Det röda klarar en scaner,hmmm svårare att få ut den tjocka pappen ur skrivaren,,,slägga kanske,,,,

Och någon som hittar på en bra förklaring varför dina sidor är lösa efteråt, Har en bättre ide
Kommentera

« · 2903