Andersson: den här korpulente skäggiga herren som dömer måste få ett par nya glasögon. Två riktigt dåliga utvisningar och den sista nu är ju katastrof. Killen tappar skäret oattackerad och vi åker på en tripping?
Heisenberg: det jag inte förstår är att om domarjäveln inte ser vad som händer, bör han inte fria istället för att fälla då? Han kan ju för fan inte bara ANTA att det var en tripping. Fy fan, domarna i den här serien är ett jävla lotteri.
Ragnarok: det är ju fullständig hönsgård i försvarszon. Jag tror det spelar föga roll hur bra vi är i anfallszon ikväll, försvarspelet är fullständigt amatörmässigt.
PezN: meningslöst å skälla...men detta är ett skitgäng när det gäller. Nu får nån bygga ett nytt lag till nästa säsong. Inte säker att Nubben är rätt man för det. Pinsamt var ordet!
Mattsson sitter hemma och njuter med förskottslönen från Frölunda just nu. Pinsamt. Hur är detta ens möjligt? Borde inte attityden vara 110% under en sån här match?
Ragnarok: Förhoppningsvis var det där det sista vi behövde se av den där totala skammen till "hockeyspelare". Killen kan inte spela hockey själv så då försöker han skada motståndarna istället. Samtidigt serverar han ett 5 min boxplay till sina lagkompisar. Far ända åt helvete Stene.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Vi vinner med 4-1!!