1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590786 inlägg · 6217 ämnen

MIK-TIK 8/12-05

« · 634445 Till forumet

MIK-TIK 8/12-05
Då kör vi.
Kommentera

Sv: MIK-TIK 8/12-05
Hälge: Laddad.
Kommentera

Aaah! Utnyttja chanserna!
Kommentera

Rooster23: Jävligheten grinar...
Kommentera

Rooster23: En riktigt prakttavla! Nästan komiskt hur det där såg ut. Mer otur det där ändå.

Kämpa Timrå!
Kommentera

Den största målvaktstavlan i FM Mattsson Arena den här säsongen säger de på webradion.
Kommentera

Dream Team: otur? bland de värsta tavlorna jag har sett. är det där målet matchavgörande så riv kontraktet!
Kommentera

RocknRolf2: Haha, så han har alltså kvar ditt förtroende än? Det trodde jag inte. Men då detta mål nu inte berodde på att han stod helt fel eller var ute för långt i slottet och täckte skott och därmed inte gjorde nån miss som kan relateras till dåligt spelsinne eller nåt sånt, så sätter åtminstone jag upp det målet på missflytskontot.
Kommentera

RocknRolf2: Men det var ju synd, eftersom Mora varit bedrövliga fram till att man fick målet.
Kommentera

Dream Team: Nej målet berodde på bara på oförklarlig slarv. Spelar ingen roll hur bra han nu är mot Färjestad om han släpper in skitmål i var och varannan match.

poängtapp på grund av det där målet så ska han bort!
Kommentera

RocknRolf2: Man få ju hoppas att han inte kan läsa svenska och gå in här och ser vad ni skriver om honom.
Kommentera

RocknRolf2: Har du mailat Nubben än, förresten? Ja, vill du försöka påverka lagets utseede är väl det att föredra framför att sitta här och kräva spelares avsked match efter match.

Mika Oksa kommer inte att få sparken, inte en chans. Det har du inget för.
Kommentera

RocknRolf2: Henke i Frölunda släppte en sån där puck mot TIK för några år sedan, kommer du ihåg det?
Kommentera

El Aka Ali: so what? han är en ljusår bättre målvakt än Oksa. Frölunda var dessutom aldrig i något stressat läge.
Timrå har inte råd att tappa i nyckelmatcher på grund av sånadär pinsamheter.
Kommentera

Isen verkar inte vara i speciellt bra skick.
Kommentera

RocknRolf2: Så just det enskilda misstaget blir alltså större i dina ögon än det Henke nu gjorde, fast misstaget är lika stort från båda målvakterna?
Kommentera

RocknRolf2: Och varför är Frölunda aldrig i ett stressat läge.....
Kommentera

Dream Team: Ja verkligen! självklart! Man måste ju sätta saker i sitt sammanhang. Tror du nån hade brytt sig om Salo hade släppt in aphopps-pucken i en vanlig landskamp?

Det här fan en nyckelmatch, jag pallar fan inte med såndär skit!
Kommentera

RocknRolf2: Jag håller med och blir det mer än tre utvisningar i dag så ska Kenta bort, skjuter Aalto över målet ska han bort, missar Robban friläge så ska han bort med, jag tycker vi river kontrakten med alla så skiter vi i det här!!!
Kommentera

willysson: varfor inte riva hela hallen och bygga kopcentrum medan ni anda ar i farten;-)

horde att det var ett riktigt skitmal och att matchen ar ganska sa trist.... lite mer fart i andra och den har 6 poangsmatchen blir intressant!
Kommentera

willysson: Oksa är ju på en minst sagt avgörande position och har inte varit lysande direkt den här säsongen. En sån här grej... ja, duvet bägaren som rinner över!
Kommentera

RocknRolf2: Jag håller med sedan tycker jag att kjell Sandberg ska avgå om det är mindre än 6 bussar ner till mora. rolf norrbom ska avgå om det inte kommer in 6 nya sponsorer denna vecka.. jag gillar ditt smarta sätt att se på idrott........
Kommentera

RocknRolf2: Vad gäller Oksa och ditt förhållande till honom så har väl bägaren sedan länge runnit över? Han hann väl inte med en match innan du dömde ut honom.
Kommentera

250kg kärlek: Han kanske gör som borgerligheten verkar göra kontra Sossarna, misstroendet får vänta!
Kommentera

250kg kärlek: javisst. Men hade jag fel? Hade inte du velat se nån annan förstemålis istället?
Kommentera

Oj, vilken tavla av Oksa, liknar en tavla som Patrick Roy gjorde mot New yersey i finalen för några år sen... aja, kämpa på TIK det gick ju bra sist.
Kommentera

RocknRolf2: hellst av allt hade man velat se fjolårets lag, men nu har vi det lag vi har och måste köra på..
Kommentera

RocknRolf2: Ja nu måste nog Kenta ligga lite löst till då de var sex man på pan och fick ännu en utvisning.
Kommentera

Rooster23: kanske man kan sparka domaren?
Kommentera

Rooster23: men nu är det mycke barn o gnäll här!!!
Kommentera

RocknRolf2: Ingen aning om du har fel. Jag är inte bevandrad med hur målvaktssituationen såg ut inför säsongen. Då är det svårt att besvara din fråga.

Jag tycker att du har all rätt att vädra dina åsikter. Däremot vet hela världen vid det här laget vad du anser om Oksa. Låt det stanna där.
Kommentera

Är det bara jag eller känns det inte som om Vehanen alltid gör sitt livs match mot TIK?
Kommentera

Rooster23: Hallå?
Kommentera

Spontant känns det som att Timrå vinner 90 procent av tekningarna. Varför har vi så svårt att göra mål. Ligg på högt upp i banan och försök få till blockeringar i offensiv zon.

Blir det brännvinsadvokaten Simons som avgör idag också?
Kommentera

Det här nog den segaste match jag sett på år och dar.
Kommentera

willysson: Jag håller med och dessutom tycker jag att man ska "sparka alla" i publiken också om det inte blir fullsatt mot Hv på lördag.

Förresten blir det väl ingen match eftersom RR2 sparkat Oksa och du resten *ler*
Kommentera

willysson: Sparka på dom.
Den där rolf, är han lite frustrerad?
Kommentera

LennartA: Tja, Hade jag varit sportchef så hade vi haft COREY HIRSCH i mål sedan länge
Kommentera

Moverare: Har en känsla av att han är en smyg-katt. Han uppträder ungefär som dom i alla fall. Så där har du en frände i det dolda. Har du ordning på suspen? Se hur det gick för Sanny.
Kommentera

LennartA: Tror nog att de kan bli bra med folk..
Bara 690 sitt kvar. Det är ju stå som sviker..
Kommentera

Faan!
Kommentera

Rooster23: :-(
Kommentera

Rooster23: Snyggt Moramål, dock. Synd att vi går bort oss längre upp i banan.

Kämpa Timrå!!!
Kommentera

Dream Team: Tragiskt bara att vi:
1. Släpper in ett oerhört billigt mål som gör att vi måste vara aggressivare långt uppe i banan och gå bort oss.
2. Inte kan peta in en kvittering som gör att det väger och vi inte måste chansa så högt upp.
Kommentera

Och där är det avgjort.

Det spelar ingen roll hur kasst allting nu är. Nubben kommer väl tragiskt nog sitta säkert trots att han stått för en av de sämsta insatserna i klubbens historia den här säsongen.

Trist att det saknas guts i klubben
Kommentera

RocknRolf2:
Och tragiskt nog kommer du vara kvar härinne på HS..
Kommentera

gud:
Det tror jag inte. Han lade sig nyss ned och dog.
Gissar att ni andra i varje fall vill spela klart matchen?
Kommentera

RocknRolf2: Nu är du vaken igen, vart var du efter segern mot Fbk då.
Nagative idiot
Kommentera

RocknRolf2: Och vad fan har nubben med det här att gjöra...
Spelar han i fjärde?
Kommentera

RocknRolf2:

VEM skall ta över efter honom då(nubben) du som är så sakkunnig....ett namn snabbt....
Kommentera

El Aka Ali: Har redan två barn och tänker inte skaffa fler, dessutom är sex överskattat.
Jag kör utan susp.
Kommentera

« · 634445