RocknRolf2: Haha, så han har alltså kvar ditt förtroende än? Det trodde jag inte. Men då detta mål nu inte berodde på att han stod helt fel eller var ute för långt i slottet och täckte skott och därmed inte gjorde nån miss som kan relateras till dåligt spelsinne eller nåt sånt, så sätter åtminstone jag upp det målet på missflytskontot.
Dream Team: Nej målet berodde på bara på oförklarlig slarv. Spelar ingen roll hur bra han nu är mot Färjestad om han släpper in skitmål i var och varannan match.
poängtapp på grund av det där målet så ska han bort!
RocknRolf2: Har du mailat Nubben än, förresten? Ja, vill du försöka påverka lagets utseede är väl det att föredra framför att sitta här och kräva spelares avsked match efter match.
Mika Oksa kommer inte att få sparken, inte en chans. Det har du inget för.
El Aka Ali: so what? han är en ljusår bättre målvakt än Oksa. Frölunda var dessutom aldrig i något stressat läge. Timrå har inte råd att tappa i nyckelmatcher på grund av sånadär pinsamheter.
Dream Team: Ja verkligen! självklart! Man måste ju sätta saker i sitt sammanhang. Tror du nån hade brytt sig om Salo hade släppt in aphopps-pucken i en vanlig landskamp?
Det här fan en nyckelmatch, jag pallar fan inte med såndär skit!
RocknRolf2: Jag håller med och blir det mer än tre utvisningar i dag så ska Kenta bort, skjuter Aalto över målet ska han bort, missar Robban friläge så ska han bort med, jag tycker vi river kontrakten med alla så skiter vi i det här!!!
willysson: Oksa är ju på en minst sagt avgörande position och har inte varit lysande direkt den här säsongen. En sån här grej... ja, duvet bägaren som rinner över!
RocknRolf2: Jag håller med sedan tycker jag att kjell Sandberg ska avgå om det är mindre än 6 bussar ner till mora. rolf norrbom ska avgå om det inte kommer in 6 nya sponsorer denna vecka.. jag gillar ditt smarta sätt att se på idrott........
RocknRolf2: Vad gäller Oksa och ditt förhållande till honom så har väl bägaren sedan länge runnit över? Han hann väl inte med en match innan du dömde ut honom.
Spontant känns det som att Timrå vinner 90 procent av tekningarna. Varför har vi så svårt att göra mål. Ligg på högt upp i banan och försök få till blockeringar i offensiv zon.
Blir det brännvinsadvokaten Simons som avgör idag också?
Moverare: Har en känsla av att han är en smyg-katt. Han uppträder ungefär som dom i alla fall. Så där har du en frände i det dolda. Har du ordning på suspen? Se hur det gick för Sanny.
Dream Team: Tragiskt bara att vi: 1. Släpper in ett oerhört billigt mål som gör att vi måste vara aggressivare långt uppe i banan och gå bort oss. 2. Inte kan peta in en kvittering som gör att det väger och vi inte måste chansa så högt upp.
Det spelar ingen roll hur kasst allting nu är. Nubben kommer väl tragiskt nog sitta säkert trots att han stått för en av de sämsta insatserna i klubbens historia den här säsongen.