1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590627 inlägg · 6217 ämnen

Modin klar

« · 428955 Till forumet

Sv: Modin klar
mok: Timrå hade redan skrivit in honom i truppen utan att ha kontrakt så det är grönt.
Kommentera

Dream Team: Usch! Jag fick tväront i magen och kände mig dyster när jag såg bilden. Sundsvall/Timrå, vilket bottennapp. Never again!
Kommentera

Dream Team: Jag hajar inte.... hur kan Modin börja spela på torsdag? ÄÖr inte det sk transfer fönstret stängt? Eller hade han skrivit på redan innan?
Kommentera

Heja Modin friskt humör, Se nu till att du susen gör!
Kommentera

Dream Team: Kan tänka mig att det va lite frustration igår. Det va väl detsamma här, men dock inte lika stor när man visste om att Modin är på ingång. Du erkänner ju i alla fall att du hade fel :)
Kommentera

tallkotten: Prisa gud, spelaråterbäringen!! ;)

Jadu, du får ju förstå om ett uns av tvivel höjdes igår kväll. Jag menar, med en färsk förlust på samvetet så befann man sig väl på ångestens brant, sett till hur laget prestarar då man är som sämst. Typ igår. Med det satt i perspektiv är det ju lätt att tro att ett sånt rykte bara tas ur luften, för att om möljigt svalka känslorna, om möjligt. Glädjen är dock total då jag inser hur rätt DU hade och hur fel en annan visade sig ha...

Välkommen, Fredrik Modin!

[bild]www.timraik.nu/filer/timra_ik/spelarbilder/2004_2005/fredrikmodin150px.jpg[/bild]
Kommentera

tummen: Precis... väntade ju bara på att det skulle lösa sig på pengasidan.
Kommentera

Någon som har ngn aning om vilka han kommer att spela med?

Måste ju ha lite koll så man kan satsa rätt i dreamteam. =)
Kommentera

tallkotten:
De hade alltså redan plitat ner att han spelar för Timrå, sen förhandlat. =)
Ja det e ju också ett sätt att lösa saker på.... Men inte mig emot. :-)
Kommentera

tummen: Han är redan inskriven i truppen.
Kommentera

Han ska enligt hemsidan vara klar för spel redan på torsdag mot Djurgårn.
Hur går det ihop?
Det är väl transferstop och fönstret öpnar väl inte förrän ngn gång i nov?
Kommentera

Dream Team: Vem hade rätt?
Kommentera

Dream Team: Fantastiskt! Efter eländet man såg igår så konstaterade man att Timrå inte kan göra mål. Modin kanske kan hjälpa till att styra upp den biten...
Kommentera

Forward:

Undra vem han petar. kanske nån skicka till kattlådan fast det skulle väl vara överdrivet grymt gjort.

Förövrigt fyller Fredrik 30 på fredag, kanske något att uppmärksamma mot Skansen.
Kommentera

Baker: Nu får vi en riktig måltjuv! Leverera ass till Modda så spänner han bågen och skjuter i krysset!
Kommentera

Härligt, vilket underbar morgon...
Kommentera

Janken: ja nu hoppas vi på att det blir lite ordning i laget framöver...
det känns som att vi ligger och flyter på botten eftersom vi låter mora vinna över oss.
Skärpning Timrå!
Kommentera

Paddan:
Nu vore det väl f*n om det inte skulle kunna bli lite tryck i pp. Han kan ju både skjuta och buffla.... den gode Fredrik!
Kommentera

SaraS: Åfan, så det var det andra ledet jag skulle stått i för att komma in till biologilektionen.

Nej, skämt åsido, gratulerar till ännu en toppspelare.
Kommentera

Jag är skeptisk;)

(Springer runt på jobbet och tokskriker:
-Yes! yes! yes! yes!)
Kommentera

Paddan: Missade du biologin? Du har missat ett led. Det är inte ur ångest det blir elitseriespelare... Även om man kan söka sig ljusning ur ångesten genom att tillverka dem.
Kommentera

Dream Team: Hmm, intressant, det är alltså så ni skaffar toppspelare. Ur den kollektiva ångesten ploppar de fram...
Kommentera

Rinken: WOW! Härligt! Hur skönt känns inte detta då?!
Kommentera

Rinken:

Grattis till en fullkomligt lysande ishockeyspelare.
Kommentera

Modin klar
Nu är nr 33 klar!!!
Kommentera

« · 428955