Dream Team: Kan tänka mig att det va lite frustration igår. Det va väl detsamma här, men dock inte lika stor när man visste om att Modin är på ingång. Du erkänner ju i alla fall att du hade fel :)
Jadu, du får ju förstå om ett uns av tvivel höjdes igår kväll. Jag menar, med en färsk förlust på samvetet så befann man sig väl på ångestens brant, sett till hur laget prestarar då man är som sämst. Typ igår. Med det satt i perspektiv är det ju lätt att tro att ett sånt rykte bara tas ur luften, för att om möljigt svalka känslorna, om möjligt. Glädjen är dock total då jag inser hur rätt DU hade och hur fel en annan visade sig ha...
tallkotten: De hade alltså redan plitat ner att han spelar för Timrå, sen förhandlat. =) Ja det e ju också ett sätt att lösa saker på.... Men inte mig emot. :-)
Han ska enligt hemsidan vara klar för spel redan på torsdag mot Djurgårn. Hur går det ihop? Det är väl transferstop och fönstret öpnar väl inte förrän ngn gång i nov?
Dream Team: Fantastiskt! Efter eländet man såg igår så konstaterade man att Timrå inte kan göra mål. Modin kanske kan hjälpa till att styra upp den biten...
Janken: ja nu hoppas vi på att det blir lite ordning i laget framöver... det känns som att vi ligger och flyter på botten eftersom vi låter mora vinna över oss. Skärpning Timrå!
Paddan: Missade du biologin? Du har missat ett led. Det är inte ur ångest det blir elitseriespelare... Även om man kan söka sig ljusning ur ångesten genom att tillverka dem.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.