Kramer: Det är bra att du är positiv.
Kan jag få vara sur idag?
ÖstrandsNisse: Jag har redan förklarat. :)
Jag är besviken på inställningen. Jag trodde inte på vinst... det enda jag hoppades på var att vi skulle stå upp bättre. Visa lite framtidstro.....inte ens det fick jag se.
Riddarn var bra. Tack vare honom blev det bara 3-1.
ÖstrandsNisse: Jag vill bara säga en sak: Jag förväntade inga stordåd. Jag förväntade ingen vinst.
Det enda jag inte trodde var att vi skulle vara SÅÅÅ usla i ett Derby.
Tror aldrig vi blivit så förnedrade nån gång.
Redigerad kommentar
Skarin: Ja vad ska man göra?
Alla känslor som finns är tömda......som en riktig hederlig rännsketa i 30 dagar.
Fy f.........!
73Sjöbba: En får tacke Linkan mfl.
TACK SKA NI HA!
Timrå Icon: Jag satt med två Modoiter o såg matchen.
Dom var verkligen förstående när jag sa att jag Skämdes.
Har ingen bra liknelse till skammen.
Möjligtvis när man var 12 år, fått lite hår runt pungen o killarna drog ner fillingarna inför snyggaste tjejen i Korsta!
Skarin: Jag håll med du jag!
Riddarn o Ante var outstanding.
Antes svar på intervjuerna dessutom är 10 p av 10 möjliga. Vilken skön man!
Ja ja överlever vi det här så tror jag på mirakel.
superfalle: Jag fattar inte hur man kan släppa in motståndarna så oerhört lätt i egen zon, bitvis ser det ut som man är rädd att stöta på med risk att bli över.
Efter kvällens match är jag 100 % säker att det blir kvalserien, innan har jag försökt att blicka förbi det. Men nu är det ett konstaterande, hoppas nu Nubben kan kliva fram och göra de förändringar som kommer bli livsviktiga. För detta laget grejar inte ett återtåg till ES med dagens spelplan och spelare.
Ångest x 3000
Modoliderna vinner fullständigt rättvist. Riddarn och Ante Karlsson får ett mkt gott betyg ikväll i min bok. I övrigt ser vi ruskigt allsvenska ut. Nästan löjligt allsvenskt t.o.m.
Jag köper inte att Modo var mer laddad innan matchen. Dom startar grymt agressivt men har också hemmaplan. Det är bara vi som inte kan spela på hemmaplan längre. Vi hänger liksom inte med. Vi har ett för dåligt lag helt enkelt.
Matchen blir någorlunda mer jämn vad det lider. Men inte ens när matchen stundtals är hyfsat jämn är vi särskilt nära.
Känns som att vi behöver sparka fler och värva 4-5 nya fräscha spelare för att vi ska ha en bra chans att klara kvalserien. Så illa är det.
För nu köper väl t.o.m. alla Timrås lallande fånar att det blir kvalserien?
Att leva eller att dö. Mysig serie det kommer bli.
Bragd-Birger:Hoppar att vi blir av med honom NU,han måste vara ett villebråd NU.kära gode GUD
Sedan så ser vi vad det lutar då ,är man född loser så är man
RTS: Instämmer!! 5-6 Spelare detta laget måste väck om man ska kunna vara med och kriga sig tillbaka i ES via kvalserien.
Så djävla dåliga och handlingsförlamade flertal spelare ser ut även ikväll.
Redigerad kommentar
Är det någon som kan svara på om Nubben har använt värvningspotten till något nyförvärv än? Eller sticker man ut hakan för mycket nu... nej just ja, man fick ju inte ifrågasätta användandet av värvningspotten.
Om det hade gjorts något vettigt i tid av värvningspotten så hade jag och den firman som jag jobbar på skjutit till en ansenlig summa pengar, detta kommer nu inte att ske.