Smokey: att släppa 4 puckar på 18 skott är ju bedrövligt. Måtte Mattson komma tillbaka snart, vi har inte råd att ge detta handikapp i match efter match.
Andersson: Ja Elias eller Dalle var mitt val sändningen bedrövlig måste va nån Modo röv som sköter den. Nu kör vi skiten ur flintens Andreas stor käft i 3e
sargad: Det här känns som en kombination av hästenmatchen och lövenmatchen. Vi skänker bort för mycket i början och måste jobba i uppförsbacke. Ohre och försvaret agerar hönsgård i vanlig ordning. Säger det igen: alla matcher vi vinner med Ohre i målet är ren bonus.
Vill inte såga grabben vid fotknölarna och det är lika mycket försvarets fel då man uppenbarligen inte litar på honom lika mycket som man litar på Mattson.
Jag är nöjd om vi åker från Ö-vik med poäng, Modo spelar med mer fart och energi än vad man sett av dom tidigare.
Nisse på Mon: 2-1 kom på avvaktande utvisning. 2-2 i spel i numerärt överläge.
Straffen kom senare, efter 18:06. Persson forcheckar ut pucken ur egen zon, får med sig pucken och avancerar över banan. Blir neddragen framför målet när han ska skjuta. Domaren dömer straff helt enligt regelboken. Lööke tar straffen. Sätter den strax utanför krysset.
Vart ska vi placera modoliderna när dom kommer på besök då? Timråklacken får stå i en jävla bur på övre etage utan korv och frihet att röra sig i arenan.
Webmaster: Bra tryck i arenan tycker jag. Lyckades hitta en sittplats bredvid Modo klacken tyvärr. Omringad av Modolider...Timrå har ätit sig in i matchen och känslan är att vi avgör detta i tredje.
Pinsamt!!!