Flyg dä tä Skabbräven ida rabbuslingarna?? Dä ha ju gått bra hittills tä Malmoe..Änglaholm å Väcksjö 💪💪💪 Nu ladd vi tusen mä vargtass å salta pinnar 👊👊👊🥳🥳🥳 Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar så ta 3 pinns mä oss hem mä flyge elle ta dä båten ida??? HALLELUJA 🙏🙏🙏
Felmatchtråd, men, Lundmark matchens tall mot Växjö, jag som missade stora delar av matchen pga småbarn. Vad gjorde han som stack ut? Vad jag kan se är han inte med i poängprotokollet. Verkar f.ö vara en glädjespridare i laget.
söder över: Varför är du ens orolig? Vi ligger toksist, ni ligger på sjätte plats, och vi är det sämsta laget sedan Väsby. Det blir tre mycket enkla poäng till er och jag tänker inte ens ta mig tid att kolla matchen.
Han knappt sätta ner röven på rad 2 i Dövik när kapten Lander glider förbi på uppvärmningen, pekar med klubban på yngsta dottern och sprätter upp en puck till henne 😎
bgs: Storstadslagen gråter ut att dom har dåligt stöd av kommunen. Men dom har så många flera åskådare på plats samt borde ha mååånga företag som kan sponsra dom. Hur många förtag finns det i medelpad vs stockholm / Göteborg / Malmö?