Robban: Nej, det har jag inte sagt heller. Intressant är däremot att se att Nordgren blivit 1 cm längre sedan han spelade i Modo säsongen 1998. 180 cm då mot 181 cm nu.
Swordster: DEt sägs att han var lite lat gällande träning när han var i modo vet inte hur det var med den saken med vi hade en stark trupp då och inte lätt att slå sig in.
De gav honom aldrig chansen! Fyra, fem matcher längst ut på bänken och sedan bort skuffad till Sundsvall. Sedan bli tillbakaplockad för att sitta på läktaren. Och så var den säsongen åt hellvete! Sedan till Sundsvall, för att otränad och babyfet komma till riktig träning i Timrå och blomma ut.
Icing-Ove: Det är väl för faen MoDo som ska tillbedja TIK för Tjobba. Kom inte och påstå något annat. Beträffande de andra spelarna du nämner så ratde MoDo dem medans TIK faktiskt såg deras potential och förädlade dem. Undantaget "Gunno" som fick gå omvägen genom kattlådan.
rupert: Ni timråfans skall varje dag tillbedja ett MODO-altare för alla de gåvor i form av spelare ni fått genom åren, Styf, Nordgren, Karlsson, Tjobba....Listan kan göras lång.
Vad har MODO fått av Timrå? En målvaktstränare tillbaka :-)
Eller så applåderar man åt bra spelare. När Timrå och Zäta var på besök så klappade jag då Zäta presenterades innan match. Jag lär applådera även åt Huselius, Souray, Chara och de övriga duktiga spelarna. Inte för att de spelar i något lag som jag gillar, jag gör det för att jag tycker de är exeptionellt bra hockeyspelare.
Modo åker land o rike runt och fyller arenor som nå´t jävla Gyllene Tider....Å med Foppa som lagets egen Gessle, stenrik snubbe som lever högt på gamla greatest hits! Hoppas han inte likt andra arenor får nå´n speciell publikuppvaktning i SA, vi har våra egna storstjärnor att hylla. Hyllar vi nå´n motståndarstjärna är det för att han på nå´t vis betytt nå´t för TIK:s framgångar tidigare....
Här blir man större, starkare, bättre och snyggare.